Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Widok 360

Widok 360 stopni na klienta to koncepcja polegająca na możliwości przeglądania i analizowania wszystkich danych, jakie posiadasz na temat każdego pojedynczego klienta w jednym miejscu.

Przy tak dużej ilości danych tworzonych i gromadzonych dla każdego z klientów, możliwość zebrania wszystkich źródeł w jednym miejscu daje Ci możliwość zapewnienia, że rozumiesz potrzeby, życzenia i obawy każdej osoby. W rzeczywistości jest to jednak bardziej skomplikowane.

Vee utrzymuje wzrost MPC

Marcowe wyniki MPC spółki Vee S.A. mogą napawać dumą. 366 tys. minut rozmów z voicebotami obsługiwanymi przez spółkę, to wynik wzrostu wolumenów w realizowanych przez firmę projektach.

366 tys. minut rozmów z hostami głosowymi od Vee w marcu to 27 proc. wzrost realizowanych minut w porównaniu z lutym tego roku. Wynik marcowy sprawił, że średnia kwartalna MPC wyniosła rekordowe 308 tys. minut. Gdy wynik ten zestawimy z analogicznym okresem z ub. roku, to otrzymamy wzrost na 58 proc. (k/k). Wynik z I kwartału tego roku, był lepszy o 17 proc. od poprzedniego.

Vee od kilku miesięcy generuje coraz większy wolumen minut procesowych, co stawia go w gronie liderów tego typu rozwiązań w Polsce. A biorąc pod uwagę unikalną technologię wykorzystywaną w rozwiązaniach Vee, można zakładać dalszy wzrost wskaźników biznesowych.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Raport Capgemini: etyczne AI to wymierna korzyść dla firm

Według najnowszego badania Capgemini „Why addressing ethical questions in AI will benefit organizations” niemal 9 na 10 menedżerów jest świadoma przypadków, w których sztuczna inteligencja doprowadziła do problemów etycznych, a 77% kadry kierowniczej nie ma pewności co do etyki i transparentności systemów AI w ich firmach.
Czytaj więcej

Jeszcze 2-3 lata i zamiast kasy w sklepie wystarczy telefon

Kolejki do sklepowych kas są zmorą większości konsumentów. 61 proc. z nich uważa, że można je skrócić dzięki szybkim płatnościom zbliżeniowym i tyle samo respondentów oczekuje, aby można było płacić kartą w każdym sklepie, bez wyjątku. Dzięki otwartości konsumentów na nowe rozwiązania w handlu i płatnościach, już niedługo Polacy będą też sami skanować produkty w sklepowych alejkach, żeby uniknąć tej czynności przy kasie.