Media System nowym Partnerem InPost

Media System będzie odpowiedzialne za obsługę infolinii dla lidera nowoczesnych usług logistycznych i zarazem pierwszej firmy w Polsce, która stworzyła sieć Paczkomatów.

Fundamentem działalności obydwu firm jest obsługa Klienta na najwyższym poziomie, dlatego – jak mówią przedstawiciele Media System – można stwierdzić, że klienci Paczkomatów InPost – są w dobrych rękach.

– Jest nam niezmiernie miło, że zostaliśmy partnerem biznesowym InPost. Jako firma kierujemy się tymi samymi zasadami dotyczącymi obsługi Klienta. Stojące przed nami wyzwanie wymaga ogromnego zaangażowania, ale jestem pewny, że zakorzenione wśród naszych pracowników poczucie odpowiedzialności za jakość w obsłudze Klienta spowoduje, że współpraca będzie owocna i długofalowa – mówi Rafał Rasmus, Prezes Zarządu Media System.

Dwutygodniowe szkolenie dla osób dedykowanych do obsługi projektu, z wykwalifikowaną kadrą trenerów z ramienia InPost powoli dobiega końca. Konsultanci niedługo podniosą swoje słuchawki. Zespół chwali sobie zarówno merytoryczną jak i praktyczną część szkolenia, a także profesjonalne przygotowanie trenerów.

– Projekt był długo wyczekiwany w firmie, dlatego cieszę się, że mogę w nim uczestniczyć. Lubię obsługiwać połączenia przychodzące, a do tego będę pracowała na projekcie firmy, którą dobrze znam i korzystam z jej usług – bo kto nie korzysta z Paczkomatów – komentuje Konsultantka Media System, która uczestniczy w szkoleniu – Materiału jest sporo, nauki też, ale Trenerki są bardzo komunikatywne i mają to coś, co pozwala zaprzyjaźnić się z projektem. Już nie mogę się doczekać!

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Jak szybko i efektywnie uruchomić dodatkowy kanał sprzedaży w branży FMCG?

Wprowadzanie na rynek nowych produktów, to jeden z elementów, który wyznacza poziom konkurencyjności w branży FMCG – to fakt. Oczywiście wiąże się to nierzadko z koniecznością zwiększenia ilości kanałów dystrybucji i grającego w tym przypadku pierwsze skrzypce, sprawnego sales force. Niektóre przedsiębiorstwa sięgają wtedy po wsparcie poza firmą. Czy słusznie?
Czytaj więcej

Call center bez tajemnic, czyli od czego zależy być albo nie być w branży

Polska stała się niekwestionowanym liderem branży outsourcingu. Co to oznacza dla firm z sektora telemarketingu? Z jednej strony duży popyt na ich usługi, a z drugiej - nowe wyzwania. Żeby sprostać oczekiwaniom partnerów biznesowych i wyznaczać branżowe trendy, call/contact center muszą skupić się przede wszystkim na wszechstronnej obsłudze klienta. Pomogą im w tym nowoczesne systemy i wykwalifikowana kadra.