Fundamentem działalności obydwu firm jest obsługa Klienta na najwyższym poziomie, dlatego – jak mówią przedstawiciele Media System – można stwierdzić, że klienci Paczkomatów InPost – są w dobrych rękach.
– Jest nam niezmiernie miło, że zostaliśmy partnerem biznesowym InPost. Jako firma kierujemy się tymi samymi zasadami dotyczącymi obsługi Klienta. Stojące przed nami wyzwanie wymaga ogromnego zaangażowania, ale jestem pewny, że zakorzenione wśród naszych pracowników poczucie odpowiedzialności za jakość w obsłudze Klienta spowoduje, że współpraca będzie owocna i długofalowa – mówi Rafał Rasmus, Prezes Zarządu Media System.
Dwutygodniowe szkolenie dla osób dedykowanych do obsługi projektu, z wykwalifikowaną kadrą trenerów z ramienia InPost powoli dobiega końca. Konsultanci niedługo podniosą swoje słuchawki. Zespół chwali sobie zarówno merytoryczną jak i praktyczną część szkolenia, a także profesjonalne przygotowanie trenerów.
– Projekt był długo wyczekiwany w firmie, dlatego cieszę się, że mogę w nim uczestniczyć. Lubię obsługiwać połączenia przychodzące, a do tego będę pracowała na projekcie firmy, którą dobrze znam i korzystam z jej usług – bo kto nie korzysta z Paczkomatów – komentuje Konsultantka Media System, która uczestniczy w szkoleniu – Materiału jest sporo, nauki też, ale Trenerki są bardzo komunikatywne i mają to coś, co pozwala zaprzyjaźnić się z projektem. Już nie mogę się doczekać!