Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Widok 360

Widok 360 stopni na klienta to koncepcja polegająca na możliwości przeglądania i analizowania wszystkich danych, jakie posiadasz na temat każdego pojedynczego klienta w jednym miejscu.

Przy tak dużej ilości danych tworzonych i gromadzonych dla każdego z klientów, możliwość zebrania wszystkich źródeł w jednym miejscu daje Ci możliwość zapewnienia, że rozumiesz potrzeby, życzenia i obawy każdej osoby. W rzeczywistości jest to jednak bardziej skomplikowane.

Armatis planuje zatrudnić nawet 450 osób w Polsce jeszcze w tym roku

Outsourcingowe contact center Armatis ma za sobą kolejny rok bardzo szybkiego rozwoju. Firma zwiększyła zatrudnienie o ok. 20%, a przychody wzrosły o ok. 30%. W planach na 2022 rok jest wzrost zatrudnienia o 20-30% oraz dalsza ekspansja geograficzna i otwieranie biur w kolejnych miastach w Polsce.

Najwięcej nowych pracowników Armatis planuje zatrudnić do projektów realizowanych dla klientów z sektora e-commerce, turystycznego i mediów w Bielsku-Białej oraz Katowicach.

Aktualnie Armatis zatrudnia ponad 1500 pracowników w biurach w Bielsku-Białej, Katowicach, Krakowie, Stalowej Woli, Warszawie oraz zdalnie. Największe biura to Warszawa i Kraków – w każdej z tych lokalizacji pracuje ok. 400-500 osób. W trybie zdalnym pracuje ponad 40% agentów firmy, którzy preferują tę formę zatrudnienia.

– 2021 rok utrwalił wprowadzony w okresie pandemii system pracy zdalnej w naszej firmie. Okazało się, że ta forma zatrudnienia nie wpływa na jakość obsługi, a jednocześnie wielu naszych pracowników woli właśnie taką formę pracy. Z kolei dla nas bodaj największą korzyścią z pracy zdalnej jest to, że mamy możliwość rekrutacji pracowników z potrzebnymi kompetencjami z całej Polski, a nie tylko z miast, gdzie są nasze biura. Dodatkowo praca zdalna pozytywnie wpłynęła na ograniczenie absencji – mówi Krzysztof Lewiński, Dyrektor Krajowy w firmie Armatis Polska.

Przedstawiciel Armatis podkreśla, że bardzo dobry rok dla Armatis to przede wszystkim wynik dużego zainteresowania firm outsourcingiem usług w obszarze obsługi i pozyskiwania klientów, jaki pojawił się na rynku w wyniku pandemii. Sprawiła ona, że firmy na całym świecie uświadomiły sobie, że outsourcowanie usług Call i Contact Center[1] jest zdecydowanie bardziej elastyczną formą działania niż budowanie takich działów wewnętrznie, bo umożliwia łatwiejsze reagowanie na zawirowania na rynku oraz daje większą efektywność kosztową.  

W efekcie firma musiała m.in. przenieść jedno ze swoich biur w Bielsko-Białej do nowej siedziby, aby umożliwić dalsze zwiększenie liczby zatrudnianych agentów. W planach na 2022 rok jest wzrost zatrudnienia w już istniejących biurach, wśród pracowników zdalnych, a także rozważane jest otwarcie biur w innych miastach. Łącznie Armatis planuje zatrudnić ok. 300-450 ludzi.

Szukamy zarówno doświadczonych specjalistów w obsłudze klienta, jak i osób dopiero stawiających pierwsze kroki na rynku pracy. Praca w Armatis to możliwość zdobycia doświadczenia w obsłudze klienta w projektach realizowanych dla najbardziej znanych polskich i europejskich marek – w języku polskim oraz w 13 językach zagranicznych. Największe zapotrzebowanie mamy na osoby ze znajomością j. angielskiego, niemieckiego i włoskiego. Ze względu na elastyczność czasu pracy, duże możliwości kariery w naszej firmie mają np. studenci – wyjaśnia Krzysztof Lewiński.

Armatis oferuje wszystkim zatrudnionym program szkoleń poprzedzających dołączenie do projektu, szereg benefitów, a także klarowną ścieżkę kariery zapewniającą możliwości rozwoju i awansu. Firma podkreśla, że 90% wszystkich rekrutacji na wyższe stanowiska odbywa się w ramach awansów wewnętrznych. W minionym roku pojawiła się w Armatis także możliwość pracy nie jako agent obsługi, ale pracownik nowego działu automatyzacji procesów w oparciu o narzędzie RPA (Robotic Process Automation). W tym momencie automatyzacja dotyczy głównie procesów wewnętrznych, jednak firma planuje również tego typu wdrożenia dla klientów.

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy