Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

tNPS

Transakcyjny Net Promoter Score (tNPS) mierzy postrzeganie przez klientów transakcji z firmą, na przykład zakupu online lub interakcji z obsługą klienta. Transakcyjny NPS mierzy więc poziom postrzegania przez klienta w punkcie (a nie w całym procesie obsługowym), jakim dochodzi o styczności klienta z firmą.

Apifonica przejmuje konkurenta w Niemczech

SmarTel Plus, polsko-estoński startup IT działający w Europie pod marką Apifonica, przejął firmę TENIOS, która jest jednym wiodących dostawców usług komunikacyjnych z chmury w Niemczech.

TENIOS oferuje inteligentne systemy komunikacji głosowej z wykorzystaniem Voice API, routingu IN, opartych na sztucznej inteligencji systemów TTS (Text to Speech) i ASR (Automatic Speech Recognition), a także integruje ze swoimi systemami boty głosowe.

SmartTel Plus nabył 100% udziałów w TENIOS. Transakcja jest jednym z elementów realizacji strategii ekspansji firmy Apifonica w Europie Zachodniej i ma jej pomóc w dostarczaniu rozwiązań do automatyzacji komunikacji na rynku niemieckim.

Cieszymy się, że będziemy mogli współpracować z TENIOS. Stworzyła ona wyjątkowy produkt i wspaniałą kulturę organizacyjną. Łącząc się z Tenios będziemy mogli dostarczyć dodatkową wartość naszym klientom dzięki wzajemnie uzupełniającej się ofercie. Rozwijanie portfolio produktów to kolejny krok w realizacji naszej misji, aby pomagać klientom na całym świecie definiować przyszłość komunikacji biznesowej –  powiedział Denis Shirokii, założyciel i dyrektor zarządzający Apifonica.  

– Nie mogliśmy sobie nawet wyobrazić lepszego partnera do dalszego rozwoju i ekspansji. Dzięki nowym możliwościom, możemy zaoferować naszym klientom szerszy zestaw narzędzi komunikacji cyfrowej. Mając siedzibę w Niemczech, mamy przewagę konkurencyjną, aby dostarczać te narzędzia na dużym i opartym na technologii cyfrowej rynku, jednocześnie wykorzystując międzynarodowy zasięg firmy Apifonica, co będzie stanowiło nasz wyróżnik – powiedział Umit Öztürk, dyrektor generalny TENIOS GmbH.

Chmura TENIOS łączy w sobie wszystkie standardowe usługi typowe dla systemów telekomunikacyjnych z najnowszymi funkcjami klasy korporacyjnej. Funkcje te są dostępne w jednej łatwo skalowalnej platformie do komunikacji audio w czasie rzeczywistym. Do klientów TENIOS należy więcej niż 2 tys. firm, w tym m.in. Ergo, Huawei, Teufel, Sunpoint. Firma działa na rynku od 2001 roku.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

SMSAPI wchodzi do Szwecji i Bułgarii

Pod koniec ubiegłego roku SMSAPI, dostawca narzędzi do masowej wysyłki wiadomości SMS, uruchomił nową wersję swojej platformy na rynek szwedzki. Za kilka dni startuje z podobnym projektem w Bułgarii. Ekspansja zagraniczna odbywa się w ramach rozwoju grupy LINK Mobility, w której polska firma staje się prymusem.