Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

tNPS

Transakcyjny Net Promoter Score (tNPS) mierzy postrzeganie przez klientów transakcji z firmą, na przykład zakupu online lub interakcji z obsługą klienta. Transakcyjny NPS mierzy więc poziom postrzegania przez klienta w punkcie (a nie w całym procesie obsługowym), jakim dochodzi o styczności klienta z firmą.

Telbridge z licencją krajowej instytucji płatniczej

Specjalizująca się w outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży spółka Telbridge właśnie otrzymała od Komisji Nadzoru Finansowego licencję krajowej instytucji płatniczej. Zezwolenie wydane przez KNF obejmuje świadczenie usługi inicjowania transakcji płatniczej (PIS – Payment Initiation Servece) w ramach modelu otwartej bankowości.

Spółka Telbridge to specjalizujące się w outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży contact center[1]. Prowadzi akcje telemarketingowe dla firm z branży ubezpieczeniowej, bankowej, energetycznej oraz operatorom telekomunikacyjnym (m.in. Play). Firma oferuje także telesprzedażą ubezpieczeń, kart kredytowych, rachunków bankowych, kredytów i pożyczek, usług głosowych dla telefonii komórkowych, dostępu do internetu mobilnego oraz dosprzedaż i obsługę posprzedażową. Telbridge operuje z 6 oddziałów: w Warszawie, Kielcach, Częstochowie, Toruniu, Olsztynie oraz w Bukareszcie.

Krajowa Instytucja Płatnicza to nieco bardziej wymagająca licencja (po podstawowej licencji Małej Instytucji Płatniczej), o którą mogą ubiegać się fintechy.

Słownik
1. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy