Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

routing połączeń

Wyznaczanie trasy i wysłanie nią połączeń telefonicznych. Koordynacją trasy połączeń zarządza urządzenie węzłowe, w którym kształtowany jest ruch sieciowy, nazywane jest routerem – jego rolę może pełnić np. komputer stacjonarny czy oddzielne dedykowane urządzenie.

Sprzedaż przez czatbota? KODA Bots wprowadza nową funkcjonalność

KODA Bots, dostawca systemu operacyjnego do automatyzacji komunikacji, stworzyło wtyczkę BotPay dla sklepów internetowych. Jej zainstalowanie i skonfigurowanie automatycznie stworzy chatbota połączonego ze stroną danego sklepu na Facebooku. Chatbot umożliwi m.in: płatności za zakupy z wykorzystaniem bezpiecznych transakcji BLIK bezpośrednio w Messengerze na facebookowych stronach sklepów.

BotPay to rozwiązanie dedykowane małym i średnim e-sklepom, działającym w oparciu o najpopularniejsze platformy e-commerce i prowadzącym już sprzedaż online. Instalacja wtyczki z chatbotem pozwoli im teraz bezkosztowo i samodzielnie uruchomić dodatkowy kanał sprzedaży w ramach social commerce. Wtyczka jest już dostępna dla sklepów opartych o Woocommerce od WordPress. Docelowo powstaną wersje do pobrania także dla wielu innych platform e-commerce’owych.

BotPay od KODA Bots to bezpłatne narzędzie do pobrania z repozytorium strony WordPressa. Po jego instalacji w Messengerze sklepu na Facebooku zostanie utworzony chatbot, który automatycznie pobierze także zdjęcia produktów i ich opisy z bazy WordPress. Instalacja pluginu jest prosta i szybka, a cały proces zajmuje około 10 minut. Rozwiązanie dostępne dla klientów, którzy mają już podpisaną umowę dostawcą szybkich płatności – Tpay. Transakcje odbywają się z wykorzystaniem bezpiecznych płatności BLIK. W przyszłości narzędzie będzie rozwijane o kolejnych operatorów płatności.

WooCommerce to darmowa wtyczka pozwalająca zmienić WordPress w sklep internetowy. Powstała w 2011 roku, ale zaledwie w kilka lat to rozszerzenie stało się jednym z najbardziej popularnych rozwiązań e-commerce na świecie. Według danych BuiltWith.com WooCommerce to ma około 37% udziału w rynku platform open-source do sprzedaży w Internecie, a na świecie działa już prawie 4,5 miliona opartych o nią sklepów. W Polsce z Woocommerce korzysta około 23% sklepów internetowych. To rozwiązanie dedykowane małym i średnim e-commerce’om.

Nasza wtyczka BotPay otwiera zupełnie nowe możliwości dla małych i średnich e-commerce’ów. Pozwala bowiem w kilka chwil i w kilku prostych krokach stworzyć dodatkowy kanał sprzedaży w postaci chatbota, w dodatku od razu zintegrowany z bazą WooCommerce i bezpiecznymi płatnościami BLIK. BotPay automatycznie pobierze wybrane produkty i ich opisy, które będą dostępne dla kupujących w Mesengerze marki na Facebooku. Cały proces zakupowy zostanie zamknięty w okienku czatu – łącznie z płatnością za wybrane towary i wybraniem sposobu i adresu dostawy zakupów – komentuje Mariusz Pełechaty, CEO KODA BOTS i dodaje: – Dokonanie zakupu będzie możliwe od razu po rozpoczęciu rozmowy klienta ze sklepem w Messengerze, służącym dotychczas tylko do obsługi klienta. Teraz w kilka minut sprzedawca może uczynić go nowym kanałem dystrybucji swoich produktów.

W Polsce Facebook posiada już 22 miliony użytkowników, spędzających na nim średnio 2 godziny dziennie. – Social commerce to szybko rosnący trend. Dziś to marki i sprzedający muszą podążać za konsumentami, by ułatwiać im ścieżkę zakupową i dostosowywać się do ich nawyków. Dzięki BotPay wiele małych i średnich sklepów będzie mogło zwiększyć swoją sprzedaż i wyjść naprzeciw potrzebom swoich klientów – Messenger stanie się nie tylko źródłem informacji, ale także pełnoprawnym kanałem zakupowym, nie wymagającym dodatkowych nakładów finansowych ze strony sklepu czy angażowania dodatkowych zasobów do uruchomienia sprzedaży. W perspektywie kilku miesięcy chcemy uruchomić wtyczki dedykowane także pozostałym platformom, na których działają polskie małe i średnie e-commerce’y – dodaje Mariusz Pełechaty.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Gdy call center się nie wiedzie – rusza projekt ostrzegania przed upadłością

Każdy baczny obserwator branży call center z pewnością zauważy, że rynek outsourcingowych call center jest najbardziej agresywny. Firmy powstają i wkrótce upadają. Nawet uknuto dawno temu stwierdzenie, które określa tego typu działalność – garażowe call center. I choć rynek jest dojrzały, to w przypadku tego typu firm często nie widać chwili, w której pracownikom – telemarketerom – grozi ryzyko szybkiej i niezawinionej utraty pracy.