Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

tNPS

Transakcyjny Net Promoter Score (tNPS) mierzy postrzeganie przez klientów transakcji z firmą, na przykład zakupu online lub interakcji z obsługą klienta. Transakcyjny NPS mierzy więc poziom postrzegania przez klienta w punkcie (a nie w całym procesie obsługowym), jakim dochodzi o styczności klienta z firmą.

Chyba „coś nie pykło”. Konsultant podczas rozmowy z klientem zajmował się grami

Do redakcji serwisu Antyweb dotarło nagranie czytelnika z jego rozmową na infolinii COVID (to całodobowa infolinia Narodowego Funduszu Zdrowia). Choć samo nagranie nie zawiera rozmowy, między konsultantem, a klientem, to okazała się bardzo cenna.

– Czytelnik przesłał nam nagranie jego rozmowy z Infolinią COVID (całodobowa infolinia Narodowego Funduszu Zdrowia). Właściwie to co widzimy na filmie nie jest nagraniem rozmowy, ale próbą jej przeprowadzanie. Niestety konsultant był bardzo zajęty czymś innym, graniem i prawdopodobnie stremowaniem w czasie pracy – czytamy w komentarzu redakcji Antyweb.

Na nagraniu prawdopodobnie słychać nagranie ze streamem zrealizowanym przez youtubera Parisa Platynova, który grał na nim w Pokemony. Najprawdopodobniej, mimo zmutowania swojego mikrofonu konsultant nie wiedział, że głos z komputera usłyszy klient po drugiej stronie słuchawki.

Nagranie dostarczone przez czytelnika zawiera telefon z trwającym połączeniem z infolinią NFZ, która obsługiwana jest nie tylko przez pracowników Funduszu, ale także outsourcingowe call centers.

Total
1
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Za kilka dni poznamy Telemarketera Roku i Ambasadora Call Center

10 czerwca podczas uroczystej gali poznamy nazwiska laureatów branżowego konkursu „Telemarketer Roku 2015”. Dziś już ostatni, trzeci dzień „finałowych przesłuchań”. Telemarketerzy realizują zadania konkursowe, czyli rozmowę według skryptu przygotowanego przez jury, a tuż po niej mają spotkanie ze składem oceniającym. Dużym zainteresowaniem cieszy się zadanie dodatkowe dla chętnych – sprzedaż przez Internet z wykorzystaniem narzędzia Altar Sell Surfing.