Chyba „coś nie pykło”. Konsultant podczas rozmowy z klientem zajmował się grami

Do redakcji serwisu Antyweb dotarło nagranie czytelnika z jego rozmową na infolinii COVID (to całodobowa infolinia Narodowego Funduszu Zdrowia). Choć samo nagranie nie zawiera rozmowy, między konsultantem, a klientem, to okazała się bardzo cenna.

– Czytelnik przesłał nam nagranie jego rozmowy z Infolinią COVID (całodobowa infolinia Narodowego Funduszu Zdrowia). Właściwie to co widzimy na filmie nie jest nagraniem rozmowy, ale próbą jej przeprowadzanie. Niestety konsultant był bardzo zajęty czymś innym, graniem i prawdopodobnie stremowaniem w czasie pracy – czytamy w komentarzu redakcji Antyweb.

Na nagraniu prawdopodobnie słychać nagranie ze streamem zrealizowanym przez youtubera Parisa Platynova, który grał na nim w Pokemony. Najprawdopodobniej, mimo zmutowania swojego mikrofonu konsultant nie wiedział, że głos z komputera usłyszy klient po drugiej stronie słuchawki.

Nagranie dostarczone przez czytelnika zawiera telefon z trwającym połączeniem z infolinią NFZ, która obsługiwana jest nie tylko przez pracowników Funduszu, ale także outsourcingowe call centers.

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *