Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

mystery shopper

(inaczej tajemniczy klient) to osoba zatrudniona przez firmę lub agencję, której zadaniem jest odwiedzenie sklepu lub punktu sprzedaży i dokonanie zakupów lub uzyskanie informacji na temat produktów lub usług oferowanych przez daną firmę. Celem tajemniczego klienta jest przeprowadzenie niezależnej oceny jakości obsługi klienta, poziomu sprzedaży lub jakości produktów lub usług.

Tajemniczy klient często udaje klienta typowego, a następnie ocenia wszystkie aspekty obsługi klienta, takie jak uprzejmość i pomocność sprzedawcy, czystość sklepu, jakość produktów lub usług i ogólną jakość doświadczenia zakupowego. Oceny te są później raportowane firmie lub agencji, która zleciła wykonanie badania.

Tajemniczy klient jest używany przez firmy, aby zbierać informacje o jakości obsługi klienta i jakości produktów lub usług oferowanych przez konkurencję lub w ramach własnej firmy. Ta metoda pozwala firmom na poprawę jakości swoich produktów lub usług oraz na szkolenie personelu, co zwiększa lojalność klientów i zyski firmy.

Śledź nas

Daj nam CYNK :)

ZUS ostrzega przed telefonicznymi oszustami

Zakład Ubezpieczeń Społecznych poinformował o wzroście zgłoszeń klientów w sprawie telefonów rzekomo wykonywanych przez pracowników ZUS w sprawie zmiany numerów telefonów do konta na Platformie Usług Elektronicznych (PUE).

Do ZUS docierają sygnały o tzw. spoofingu telefonicznym. Polega on na podszywaniu się pod numer lub nazwę kontaktu. Na telefonie odbiorcy wyświetla się informacja o tym dzwoniącym lub piszącym wiadomość, a w rzeczywistości dzwoni lub pisze ktoś inny. W ten sposób coraz częściej oszuści podszywają się pod pracowników banków czy urzędów.

W ostatnich dniach klienci ZUS zgłaszają, że odebrali połączenia z numeru infolinii ZUS 22 560 16 00 (taki numer wyświetla się na telefonie klienta) i byli pytani czy potwierdzają zmianę numeru telefonu podanego na PUE ZUS oraz czy ZUS ma poinformować bank o zmianie numeru.

Jak zapewnia ZUS, konsultanci Centrum Obsługi Telefonicznej (COT) ZUS nie telefonują do klientów w sprawie zmiany numeru telefonicznego podanego na PUE ZUS ani[1] w banku.

Konsultanci infolinii ZUS kontaktują się z klientami zwykle po wcześniejszym ich telefonie lub w związku ze sprawą prowadzoną w ZUS. Telefony z ZUS mogą też dotyczyć wezwania na kontrolę prawidłowości wykorzystania zwolnienia lekarskiego.

Słownik
1. ani. inaczej Automatic Number Identification lub caller id – numer telefonu dzwoniącego.
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Telefon zaufania dla dzieci jest i go nie ma

Działająca od ponad 13 lat infolinia 111 116 prowadzona dotąd przez fundację „Dajemy Dzieciom Siłę” przestaje działać, bo Ministerstwo Zdrowia mimo ogłoszenia konkursu, otrzymania pięciu ofert podjęło decyzję o unieważnieniu przetargu, gdyż urzędnicy uznali, że żadna nie spełnia ich oczekiwań na prowadzenie telefonu zaufania dla dzieci i młodzieży.
Czytaj więcej

UODO pyta o wyciek danych z Facebooka

Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych wystąpił do władz Facebook Poland z pytaniem o wyciek danych osobowych użytkowników tego serwisu. To efekt licznych doniesień na temat wycieku danych osobowych polskich obywateli, użytkowników portalu społecznościowego Facebook.com, jakie miało miejsce na początku kwietnia 2021 roku.
Czytaj więcej

89 % pracowników marnuje swój czas

Jak tłumaczy Kodeks Pracy - do obowiązków każdego pracownika należą m.in. wykonywanie swojej pracy starannie i sumiennie oraz stosowanie się do zaleceń osób przełożonych. W praktyce z reguły tylko dany pracownik wie, jak bardzo wpisuje się w tę definicję. Pracodawca nie zawsze ma możliwość zweryfikować czy jego podwładni przestrzegają regulaminów lub poleceń, które obowiązują w przedsiębiorstwie.