– Współpracę rozpoczęliśmy od programu pilotażowego na wybranej grupie pracowników w ostatnim kwartale 2020 roku. Naszym zadaniem było odsłuchiwanie rozmów i zweryfikowanie obszarów z potencjałem do rozwoju i przekazanie pierwszych wskazówek i pomysłów na zwiększenie ich skuteczności. – opowiada Maciej Michalik CEO w Sales Lions. – To zrealizowaliśmy, a pierwsze wnioski oraz rekomendacje przekazane zostały zarówno wybranej grupie handlowców jak i managerom. Pozytywny feedback[1] przyczynił się do rozszerzenia współpracy na wszystkich handlowców zespołu Otomoto.
Sales Lions wspiera liczne zespoły doradców handlowych i konsultantów telefonicznych w podnoszeniu skuteczności i umiejętności sprzedażowych. Dzięki regularnemu monitoringowi rozmów oraz zwrotnie nagrywanym komentarzom trenerskim do odsłuchanych rozmów, handlowcy znacznie świadomiej korzystają z technik finalizacji i pokonywania obiekcji.
– Cenimy Sales Lions za ich kompleksową obsługę. Platforma raportująca w precyzyjny sposób przedstawia efektywność pracy handlowców w poszczególnych obszarach ich pracy, a wskazówki przekazywane podczas treningów pozwalają nad tymi obszarami pracować. W efekcie udało się zoptymalizować czas pracy koordynatorów, którzy jeszcze sprawniej przeprowadzają analizę nagrań i mogą skupić się na innych zadaniach. Sales Lions to świetne uzupełnienie pracy nad jakością rozmów telefonicznych w firmie – mówi Agnieszka Czajka, General Manager w Otomoto/ OLX Group.
Wyniki osiągnięte przez zespół Otomoto zaowocowały rozpoczęciem treningów także z handlowcami brandu 321Sprzedane!, gdzie zespół mierzy się z podobnymi wyzwaniami co team Telesales w Otomoto.