Nazwany na cześć Amelii Earhart, chatbot Wizz Air na Facebook Messengerze to najnowszy kanał, za pomocą którego klienci mogą zadawać pytania dotyczące rezerwacji, statusu lotów, a także usług i produktów Wizz Air. Wystarczy skierować bezpośrednią wiadomość na profilu Wizz Air na Facebooku lub wyszukując Wizz Air na Messengerze. Chatbot jest również dostępny na stronie wizzair.com w językach: angielskim, włoskim i niemieckim. Jest to najszybszy i najprostszy sposób, aby otrzymać odpowiedzi bezpośrednio od przewoźnika.
– Cieszymy się, że możemy zaoferować klientom kolejną formę kontaktu z nami w sprawach rezerwacji, informacji o lotach i innych szczegółów dotyczących produktów i usług. Nadal inwestujemy w automatyzację i cyfryzację naszych procesów, aby zapewnić wysoką satysfakcję klientów – podkreśliła w rozmowie z portalem Rynek Lotniczy, Paulina Gosk, manager ds. komunikacji korporacyjnej w Wizz Air Group.
– Chatbot na Facebook Messengerze w łatwy i szybki sposób pozwala uzyskać informacje o procedurach związanych z zarządzaniem lotem, takimi jak: zmiana rezerwacji, dodanie do niej bagażu oraz sprawdzenie statusu lotów. Wizz Air z zaangażowaniem poszerza wiedzę Amelii, aby oferować pasażerom coraz szerszy wachlarz opcji samoobsługowych – wyjaśniła Gosk.
1 comments
W Łomży powstają voiceboty. Start-up działający w inkubatorze Parku Przemysłowego w tym mieście, EvoBot 2 poinformowało o otrzymaniu dofinansowania na stworzenie systemu komunikacji głosowej opartego o sztuczną inteligencję.
Klienci ERGO Hestii już mogą „porozmawiać” z chatbotem wspieranym przez sztuczną inteligencję. System wspiera ich przede wszystkim w procesie likwidacji szkód. Poza tym sztuczna inteligencja pomaga w znalezieniu agenta oraz prezentuje ofertę ubezpieczeń majątkowych i życiowych. Uruchomienie chatbota to element szerszej strategii digitalizacji ERGO Hestii.
Jak wynika z badań opublikowanych przez EFL 41% firm MŚP korzysta w swojej działalności z robotów cyfrowych, 30% z botów, a 18% z robotów przemysłowych. W perspektywie najbliższych 5 lat zdecydowanie więcej przedsiębiorców widzi potencjał tych rozwiązań. Połowa firm celuje w robotyzację cyfrową, 45% myśli o botach – wynika z raportu EFL „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”.
Według danych pochodzących z systemów sprzedaży spółki Vee S.A., w październiku 2021 r. wskaźnik MPC (Minutes of Processed…
Oferowane przez Emplocity rozwiązanie chatbot ma stanowić wsparcie dla działu HR banku Credit Agricole. Oferowana przez bota funkcja Q&A usprawni komunikację z kandydatami zainteresowanymi pracą w banku. Kandydaci będą mogli zapytać o kwestie związane z zatrudnieniem takie jak np. etapy rekrutacji, wymagania na poszczególnych stanowiskach czy benefity oraz szkolenia.
Zarząd SentiOne oficjalnie zarejestrował w Zjednoczonych Emiratach Arabskich spółkę SentiOne MENA. Od czasu wejścia na ten rynek w maju br. polski startup odbył już 21 spotkań sprzedażowych z firmami zainteresowanymi skorzystaniem z technologii zaawansowanej konwersacyjnej sztucznej inteligencji.
Dlaczego nie ma wersji w języku polskim?