Wirtualna Amelia zaopiekuje się klientami Wizz Air

Linie lotnicze Wizz Air poinformowały, że wirtualna asystentka Amelia, jest teraz dostępna dla pasażerów na Facebook Messengerze. Jak informują przedstawiciele linii lotniczych, pozwoli ona w szybki i łatwy sposób uzyskiwać informacje na temat podróży oraz zarządzać rezerwacją lotu.

Nazwany na cześć Amelii Earhart, chatbot Wizz Air na Facebook Messengerze to najnowszy kanał, za pomocą którego klienci mogą zadawać pytania dotyczące rezerwacji, statusu lotów, a także usług i produktów Wizz Air. Wystarczy skierować bezpośrednią wiadomość na profilu Wizz Air na Facebooku lub wyszukując Wizz Air na Messengerze. Chatbot jest również dostępny na stronie wizzair.com w językach: angielskim, włoskim i niemieckim. Jest to najszybszy i najprostszy sposób, aby otrzymać odpowiedzi bezpośrednio od przewoźnika.

Cieszymy się, że możemy zaoferować klientom kolejną formę kontaktu z nami w sprawach rezerwacji, informacji o lotach i innych szczegółów dotyczących produktów i usług. Nadal inwestujemy w automatyzację i cyfryzację naszych procesów, aby zapewnić wysoką satysfakcję klientów – podkreśliła w rozmowie z portalem Rynek Lotniczy, Paulina Gosk, manager ds. komunikacji korporacyjnej w Wizz Air Group.

– Chatbot na Facebook Messengerze w łatwy i szybki sposób pozwala uzyskać informacje o procedurach związanych z zarządzaniem lotem, takimi jak: zmiana rezerwacji, dodanie do niej bagażu oraz sprawdzenie statusu lotów. Wizz Air z zaangażowaniem poszerza wiedzę Amelii, aby oferować pasażerom coraz szerszy wachlarz opcji samoobsługowych – wyjaśniła Gosk. 



Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Related Posts
Read More

Raport A.T. Kearney „Global Services Location Index” wskazuje automatyzację jako największe zagrożenie na rynku pracy

W wyniku automatyzacji, w ciągu najbliższych pięciu lat ubędzie 1 mln miejsc pracy tylko w czterech krajach. „Powstanie średnio jedno miejsce pracy związane z zarządzaniem procesami automatyzacji na każde cztery etaty, które będą nią zastąpione” — twierdzą autorzy raportu „Global Services Location Index”.
Read More

AI ma większy wpływ na człowieka niż myślisz…

Najpóźniej do 2136 roku roboty i sztuczna inteligencja przejmą wszystkie ludzkie zadania i całkiem opanują rynek pracy, zastępując ludzi we wszystkich zawodach i branżach – wynika z badań prowadzonych przez naukowców z Yale i Oxford University. Kim Albrecht z metaLAB Harvard University ocenia jednak, że czynnik ludzki – czyli kreatywność i emocje – nie straci na znaczeniu, a maszyny pozostają wytworem pracy ludzi i działają według z góry określonych przez nich zasad.