Cludo przejmuje aplikację LiveCall

Cludo, dostawca rozwiązań do contact center w chmurze, zrealizował kolejną akwizycję. Przejął firmę LiveCall. Jak informuje firma, przejęcie nowego brandu wpisuje się w zidentyfikowane trzy obszary rozwoju rozwiązań contact center: automatyzację, data science oraz customer engagement. Zdaniem przedstawicieli spółki przejęcie LiveCall przybliża ją do realizacji celów w tych właśnie obszarach.
Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Jak czytamy w komunikacie prasowym Cludo, celem zakupu LiveCall jest dostarczenie klientom rozwiązania Contact Center[2] z wygodnym narzędziem do samodzielnego zarządzania wyglądem i zasadami pojawiania się widgetów callback, czat, video na stronach www.   

Połączenie korzyści oferowanych przez obie firmy daje klientom samodzielność w zarządzaniu zaangażowaniem odwiedzających strony www. Dzięki temu klienci LiveCall mogą zarządzać customer experience[1] klientów w odpowiednim kanale i odpowiednim momencie. Rozwiązanie umożliwia także obsłużenie interakcji w systemie contact center. Jest to kluczowy element zwiększenia efektywności wydatków marketingowych oraz podniesienia poziomu jakości obsługi.  

Jak zapowiada Cludo, rozwiązanie LiveCall zostanie rozwinięte i zintegrowane z oferowanymi przez spółkę systemami contact center. W przypadku wielu dostępnych na rynku rozwiązań narzędzia call back, należą albo do samodzielnie rozwijanych aplikacji, albo stanowią pluginy dostarczane przez zewnętrznych dostawców. Przejęcie LiveCall przez Cludo zmienia ten stan rzeczy.

Przedstawiciele Cludo pytani o rozwój obszaru customer engagement w contact center w najbliższych latach mówią o konwergencji rozwiązań contact center, AI, Data Science i suctomer engagement. Połączenie danych z różnych źródeł by w odpowiednim kanale kontaktu i z odpowiednim przekazem zaangażować klienta do interakcji i we właściwym momencie włączyć w tę interakcję człowieka jest przyszłością obsługi klienta i sprzedaży.  

Słownik
1. customer experience. to suma wszystkich doświadczeń jakie klient ma z naszą firmą we wszystkich możliwych kanałach kontaktu i punktach styku…
2. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…


Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *