Jak czytamy w komunikacie prasowym Cludo, celem zakupu LiveCall jest dostarczenie klientom rozwiązania Contact Center[2] z wygodnym narzędziem do samodzielnego zarządzania wyglądem i zasadami pojawiania się widgetów callback, czat, video na stronach www.
Połączenie korzyści oferowanych przez obie firmy daje klientom samodzielność w zarządzaniu zaangażowaniem odwiedzających strony www. Dzięki temu klienci LiveCall mogą zarządzać customer experience[1] klientów w odpowiednim kanale i odpowiednim momencie. Rozwiązanie umożliwia także obsłużenie interakcji w systemie contact center. Jest to kluczowy element zwiększenia efektywności wydatków marketingowych oraz podniesienia poziomu jakości obsługi.
Jak zapowiada Cludo, rozwiązanie LiveCall zostanie rozwinięte i zintegrowane z oferowanymi przez spółkę systemami contact center. W przypadku wielu dostępnych na rynku rozwiązań narzędzia call back, należą albo do samodzielnie rozwijanych aplikacji, albo stanowią pluginy dostarczane przez zewnętrznych dostawców. Przejęcie LiveCall przez Cludo zmienia ten stan rzeczy.
Przedstawiciele Cludo pytani o rozwój obszaru customer engagement w contact center w najbliższych latach mówią o konwergencji rozwiązań contact center, AI, Data Science i suctomer engagement. Połączenie danych z różnych źródeł by w odpowiednim kanale kontaktu i z odpowiednim przekazem zaangażować klienta do interakcji i we właściwym momencie włączyć w tę interakcję człowieka jest przyszłością obsługi klienta i sprzedaży.