– Realizując dla naszych Klientów projekty, bardzo często współpracujemy z liderami rynku w swoich branżach. Partnerstwo z Peoplefone Polska S.A. to możliwość dostarczenia naszym klientom wspólnej, szerszej oferty, czyli naszej platformy AI Contact Center[1] i nowoczesnych, konkurencyjnych cenowo usług operatorskich wspierających sprawną obsługę na infolinii oraz realizację kampanii telefonicznych – mówi Krzysztof Guzikowski, członek Zarządu spółki Altar.
Peoplefone oferuje kompleksowe rozwiązania VoIP[2] dla firm, polską numerację stacjonarną i komórkową oraz numerację międzynarodową z ponad 80 kierunków na całym świecie.
– Spółka Altar posiada duże doświadczenie w realizacji projektów contact center. Partnerstwo technologiczne z nimi zapewni nam dostęp do najnowocześniejszych rozwiązań – mówi Tomasz Kowalczyk, Regionalny Kierownik Sprzedaży Peoplefone Polska SA. Nasza współpraca, oprócz aspektu biznesowego, przełoży się na satysfakcję klientów końcowych.