Partnerstwo nowych możliwości

Współpracę partnerską nawiązały Altar, dostawca platformy contact center przeznaczonej do wielokanałowej komunikacji i zarządzania obsługą klienta oraz Peoplephone Polska, operator telekomunikacyjny będący częścią międzynarodowego holdingu.

Realizując dla naszych Klientów projekty, bardzo często współpracujemy z liderami rynku w swoich branżach. Partnerstwo z Peoplefone Polska S.A. to możliwość dostarczenia naszym klientom wspólnej, szerszej oferty, czyli naszej platformy AI Contact Center[1] i nowoczesnych, konkurencyjnych cenowo usług operatorskich wspierających sprawną obsługę na infolinii oraz realizację kampanii telefonicznych – mówi Krzysztof Guzikowski, członek Zarządu spółki Altar.

Peoplefone oferuje kompleksowe rozwiązania VoIP[2] dla firm, polską numerację stacjonarną i komórkową oraz numerację międzynarodową z ponad 80 kierunków na całym świecie. 

Spółka Altar posiada duże doświadczenie w realizacji projektów contact center. Partnerstwo technologiczne z nimi zapewni nam dostęp do najnowocześniejszych rozwiązań – mówi Tomasz Kowalczyk, Regionalny Kierownik Sprzedaży Peoplefone Polska SA. Nasza współpraca, oprócz aspektu biznesowego, przełoży się na satysfakcję klientów końcowych.

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. VoIP. (inaczej Voice over Internet Protocol) to technologia umożliwiająca prowadzenie rozmów telefonicznych za pośrednictwem Internetu. W przeciwieństwie do tradycyjnych…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *