Genesys i Google Cloud poszerzają współpracę

Poszerzając partnerstwo, Genesys I Google Cloud dostarczą swoim klientom zintegrowaną ofertę, spełniającą wszystkie potrzeby progresywnych zachowań konsumenckich.
Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

– Konsumenci mają prawo do natychmiastowej zmiany kierunku przyszłości organizacji i zdefiniowania znaczenia dla branży — powiedział Tony Bates, dyrektor generalny i prezes Genesys. – Aby funkcjonować w tym nowym środowisku zorientowanym na klienta, firmy muszą zapewniać spersonalizowane doświadczenia zgodne z oczekiwaniami. Google jest pionierem w zakresie kompletnej wiedzy o konsumentach; współpraca z takim innowatorem stanowić będzie prawdziwy przełom dla klientów i pracowników na całym świecie.

Aby pomóc organizacjom sprostać zmieniającym się oczekiwaniom konsumentów, Genesys wprowadzi rozwiązanie Genesys Multicloud CXTM do Google Cloud, umożliwiając organizacjom wdrożenie „private edition” platformy obsługi klienta (Model chmury prywatnej) w zaufanej, bezpiecznej i skalowalnej infrastrukturze Google Cloud. Dzięki tej edycji Genesys Multicloud CX[3] firmy będą miały otwartą ścieżkę multicloud, aby przejść na kolejny etap ewolucji swoich doświadczeń klientów (CX) w infrastrukturze Google Cloud.

Genesys planuje również pogłębić integrację z Google Cloud Contact Center[2] AI (CCAI), BigQuery i Kubernetes Engine (GKE). Dzięki tej głębokiej integracji z wieloma usługami i technologiami Google Cloud firmy będą mogły korzystać ze zdarzeń przesyłania strumieniowego w czasie rzeczywistym i danych historycznych ze swoich firm w preferowanej infrastrukturze do zarządzania, kontroli i dostosowywania w wielu prywatnych i publicznych środowiskach chmurowych.

– Dzisiejsi konsumenci oczekują natychmiastowej i wyjątkowej obsługi poprzez jedno kliknięcie myszą lub dotknięcie smartfona — powiedział Thomas Kurian, dyrektor generalny Google Cloud. – Współpraca z Genesys pomoże budować przyszłość cyfrowej obsługi klienta, ponieważ firmy i zespoły serwisowe łączą sztuczną inteligencję, uczenie maszynowe i analizę danych, aby zapewnić konsumentom jak najlepsze wyniki.

Obie firmy będą pracować nad aplikacjami nowej generacji w zakresie sztucznej inteligencji (SI), uczenia maszynowego i analizy danych, aby tworzyć nowe rozwiązania, umożliwiające organizacjom dostarczanie jeszcze silniejszych, bardziej intuicyjnych i bardziej responsywnych doświadczeń. Łącząc możliwości orkiestracji doświadczeń z Genesys i sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i możliwości analizy danych z Google Cloud, firmy opracują nowe rozwiązania w obszarach takich jak podróż klienta, zautomatyzowana obsługa klienta, predykcyjna satysfakcja klienta, uwierzytelnianie wieloskładnikowe oparte na sztucznej inteligencji i unikalne konwersacje kanały wykorzystujące wyszukiwarkę Google, Mapy i inne usługi.

Ponadto Genesys umożliwił organizacjom dostęp do rozwiązań Genesys Customer Experience[1] bezpośrednio przez system operacyjny Chrome poprzez osadzenie go w przeglądarce internetowej Chrome. Oznacza to, że on jest dostępny na dowolnej stronie internetowej, z której agent może korzystać w ciągu dnia — dając mu swobodę szybkiego znajdowania najlepszych informacji pomocnych dla klientów.

Słownik
1. Customer Experience. to suma wszystkich doświadczeń jakie klient ma z naszą firmą we wszystkich możliwych kanałach kontaktu i punktach styku…
2. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
3. CX. Zobacz customer experience. Total 0 Shares Share 0 Tweet 0 Pin it 0 Share 0


Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *