Centrum eZdrowia przedłużyło kontrakt z Contact Center

Contact Center[1], spółka z grupy kapitałowej Arteria S.A. poinformowała o przedłużeniu wieloletniej współpracy z Centrum e-Zdrowia.

– Nasi konsultanci odpowiadać będą za obsługę zapytań dotyczących systemów informatycznych związanych z e-zdrowiem. Wraz z przedłużeniem współpracy wrosła skala naszych działań. Z 7 000 zgłoszeń miesięcznie, jakie obsługiwaliśmy, skala projektu wrosła ponad 10-cio krotnie, i obecnie wynosi 80.000 zgłoszeń miesięcznie – czytamy w komunikacie spółki.

Jak informują przedstawiciele Contact Center, infolinia będzie pracowała całodobowo, a nie jak to miało miejsce dotychczas od poniedziałku do piątku.

Pod koniec lipca br. CeZ zmienił także numer infolinii. Nowy numer to 19 239 (w sieci PLAY: 22 19 239 lub 515 239 239).

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *