Studium to wyjście naprzeciw oczekiwaniom edukacyjnym branży, które pozwala rozwijać kluczowe umiejętności menedżerskie. W ramach rocznego programu jest prowadzonych 216 godzin szkoleń oraz wykładów merytorycznych, prowadzonych przez kadrę akademicką Uniwersytetu Warszawskiego oraz ekspertów i praktyków w branży.
Program studium oparty jest na praktycznym wymiarze edukacji. Tworzy platformę do wymiany doświadczenia i wiedzy między wykładowcami, menedżerami, trenerami biznesu i uczestnikami. Umożliwia to omawianie stosowania praktycznych rozwiązań oraz ich analizę, pozwalającą na identyfikacje sprawdzonych i najlepszych praktyk biznesowych. Uczestnicy i absolwenci Studium otrzymują także zaproszenie do Klubu Menedżerów Contact Center[1]. Umożliwia to budowanie profesjonalnej sieci kontaktów branżowych oraz daję okazję do dalszej wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Członkowie klubu otrzymują zaproszenia na konferencję i wydarzenia organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Do klubu zapraszani są także wykładowcy i eksperci branżowi, co umożliwia prowadzenie wzajemnych konsultacji oraz wspólnej analizy wyzwań stojących przed branżą customer care.
Inauguracja odbyła się na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i obejmowała dwa wykład: „Rola współczesnego menedżera w czasach intensywnych” – prowadzony przez dr hab. Tomasza Ochinowskiego oraz Dyrektor Departamentu Zarządzania Doświadczeniem Pracowników – HR w Pekao Direct Dorotę Ciejkę. Drugi wykład poruszał temat „Jaką rolę przeszło CC” prowadzony przez Jacka Barankiewicza, z BWExperts. Pierwsze zajęcia odbyły się już 23 i 24 października w formie online.
Studium oparte jest na zjazdach on-line, umożliwia to udział menedżerom całej z Polski. Dodatkową korzyścią dla uczestników jest także możliwość bezpłatnego skorzystania z udziału w kolejnej edycji Studium. Pozwala to ponownie skorzystać w całości lub z wybranych modułów Studium. Jest to okazja do dalszego rozwoju kompetencji lub wzięcia udziału w nowych szkoleniach lub wykładach wzbogaconych w przyszłej edycji. Każdego roku prowadzona jest analiza potrzeb edukacyjnych branży, co pozwala wzbogacać i modyfikować program merytoryczny, dostosowując się do oczekiwań rynku. Aktualna edycja Studium stawia mocno na nowe wyzwania, które pojawiały się w branży customer care. Obejmuje ona problemy zarządzania zespołami rozproszonymi oraz organizacją pracy zdalnej. Porusza kwestię kondycji psychicznej menedżerów oraz pracowników i daje dostęp do sprawdzonych rozwiązań stosowanych w organizacjach, które od wielu lat pracują w takiej formie.
Absolwenci Studium po zaliczeniu egzaminu, otrzymują certyfikat poświadczający kluczowe umiejętności menedżerskie, sygnowany przez Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
Kolejne zajęcia w ramach Studium odbyły się 6 i 7 listopada. Nadal istnieje możliwość dołączenia do aktualnej edycji. Organizatorzy umożliwiają dostęp do nagrań z pierwszego zjazdu co pozwala zapoznać się z przekazaną wiedzą.
Brałam udział w poprzedniej edycji! Polecam wartościowe spotkania i możliwość poznania wielu ciekawych osób z branży CC!