Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

tNPS

Transakcyjny Net Promoter Score (tNPS) mierzy postrzeganie przez klientów transakcji z firmą, na przykład zakupu online lub interakcji z obsługą klienta. Transakcyjny NPS mierzy więc poziom postrzegania przez klienta w punkcie (a nie w całym procesie obsługowym), jakim dochodzi o styczności klienta z firmą.

E-wizyty w ZUS cieszą się coraz większym zainteresowaniem

Właśnie mija rok, odkąd ZUS zaproponował klientom usługę e-wizyty. Dotychczas skorzystało z niej ponad 116 tys. osób w całym kraju. W samym Opolu z usługi skorzystało ponad 3 tys. klientów. Najczęściej konsultowane są sprawy dotyczące emerytur i rent krajowych. Ale system daje możliwości umówienia spotkania w wielu innych obszarach tematycznych.

O popularność wideo-rozmów świadczą dane. W pierwszym pełnym miesiącu funkcjonowania e-wizyt czyli w listopadzie 2020 r., po taką opcję załatwienia sprawy sięgnęło 9 tys. klientów w całym kraju. W lutym tego roku było to ponad 11,2 tys. osób, a w kwietniu z konsultacji bez wychodzenia z domu skorzystało już 15,2 tys. Polaków. 

Jak informuje Sebastian Szczurek, rzecznik regionalny ZUS w Opolu, najwięcej e-wizyt realizowanych jest w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Krakowie. W tyle zostają takie ośrodki jak Częstochowa, Bielsko-Biała, Toruń, Kielce czy Białystok.

– Mamy e-wizyty w obszarze emerytury i renty, w tym emerytury i renty międzynarodowe. Mamy grupę tematyczną dla osób, które prowadzą działalność gospodarczą bądź są osobami ubezpieczonymi, pracują. Mamy też grupę tematyczną zasiłki. I oczywiście mamy również e-wizytę w obszarze: “Potwierdzenie profilu na PUE” co dzisiaj jest istotnie ważne z perspektywy takie projektu, jak chociażby świadczenie 300+ – mówi Radosław Siczewski, naczelnik Wydziału Obsługi Klientów i Korespondencji.

Według danych ZUS na ponad 116 tysięcy przeprowadzonych wideo-rozmów najwięcej (30,8 tys.) dotyczyło emerytur i rent. Na kolejnych miejscach znajdowały się sprawy firm i pracodawców (27,9 tys.) oraz wypłaty zasiłków (27,3 tys.). W lutym 2021 roku ZUS uruchomił e-wizyty w języku migowym PJM w sprawie zasiłków oraz emerytur i rent. E-wizytę mogą również zarezerwować osoby niewidzące i niedowidzące.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Będzie ukraińskojęzyczna aplikacja mObywatel dla uchodźców

Polska chce udostępnić ukraińską wersję tzw. węzła krajowego oraz Profilu Zaufanego, jakim mogą posługiwać się do kilku lat Polacy. Przemysław Koch poinformował o – jak wynika z jego wypowiedzi - rozpoczęciu realizacji projektu udostępnienia ukraińskojęzycznej wersji takich usług jak węzeł krajowy: Profil Zaufany czy aplikacja mObywatel.