Poza stroną internetową uruchomiono także call center[1], które ma ułatwić korzystanie z narzędzi oferowanych przez KOZK na rzecz potencjalnych beneficjentów i operatorów ze wsparciem konsultantów telefonicznych. Infolinia działa pod numerem 22 340 40 65 w godzinach 9-17 w dni robocze. Poza infolinią konsultaci obsługują czat internetowy na stronie www.
– Call center oferuje przystępną i profesjonalną pomoc – zarówno tym, którzy chcą skorzystać z dotacji, jak również operatorom chcącym zgłosić programy do jej bazy. Pracownicy infolinii rozwieją wszelkie wątpliwości, jakie mogliby mieć użytkownicy naszej Wyszukiwarki. W ten sposób nawet osoby, które doświadczają problemów technicznych będą mogły skorzystać z naszego narzędzia – mówi dr Izabela Filipiak, ekspertka KOZK ds. zielonych finansów.
W bazie wyszukiwarki znajdują się oferty dla wszystkich potencjalnych beneficjentów – m.in. dla osób prywatnych, osób prowadzących działalność gospodarczą, dla firm, urzędów, a także instytucji samorządowych oraz różnego rodzaju organizacji, spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych, czy hodowli i gospodarstw rolnych. Ponad 130 dostępnych obecnie programów oferuje pozyskanie wsparcia finansowego dla większości zielonych inwestycji.
Baza wyszukiwarki EkoDotacji jest aktualizowana na bieżąco, a za jej pośrednictwem również sami operatorzy programów mogą przesyłać swoje oferty. Korzystanie z infolinii i wyszukiwarki oraz umieszczanie w niej ofert są bezpłatne.