Kolejny rekordowy miesiąc w Vee

Według danych pochodzących z systemów sprzedaży spółki Vee S.A., w październiku 2021 r. wskaźnik MPC (Minutes of Processed Conversations), mierzący miesięczną liczbę minut rozmów realizowanych przez hosty głosowe spółki na rzecz klientów biznesowych, wyniósł 254 tys. minut.

Oznacza to wzrost MPC w stosunku do września 2021 r. o 8 proc., a do średniej z 2020 r. o 52 proc. – średnia dla wskaźnika MPC dla Spółki w 2020 r. wyniosła 166,7 tys. minut.

Jak podała spółka w komunikacie, październikowy wskaźnik MPC jest najwyższym w jej historii i został zrealizowany m.in. dzięki wzrostowi wolumenów procesowanych minut (od 3 do 42 proc.) z trwających projektów dla m.in. firm z branż: bankowej, finansowej i logistycznej.

Wskaźnik MPC raportowany co miesiąc przez spółkę VEE S.A.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

2018 rokiem sztucznej inteligencji i intensywnej analizy danych

Sztuczna inteligencja, outsourcing procesów analitycznych, szerokie zastosowanie tzw. data lakes – to główne trendy, które w 2018 roku zdominują analitykę danych – jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się gałęzi IT. Zdaniem ekspertów epoka zachwytu i rozpływania się nad możliwościami Big Data w 2018 roku minie. Przedsiębiorstwa zafascynowane perspektywami związanymi z tą analizą danych będą musiały przystąpić do działania.