Kolejny rekordowy miesiąc w Vee

Według danych pochodzących z systemów sprzedaży spółki Vee S.A., w październiku 2021 r. wskaźnik MPC (Minutes of Processed Conversations), mierzący miesięczną liczbę minut rozmów realizowanych przez hosty głosowe spółki na rzecz klientów biznesowych, wyniósł 254 tys. minut.

Oznacza to wzrost MPC w stosunku do września 2021 r. o 8 proc., a do średniej z 2020 r. o 52 proc. – średnia dla wskaźnika MPC dla Spółki w 2020 r. wyniosła 166,7 tys. minut.

Jak podała spółka w komunikacie, październikowy wskaźnik MPC jest najwyższym w jej historii i został zrealizowany m.in. dzięki wzrostowi wolumenów procesowanych minut (od 3 do 42 proc.) z trwających projektów dla m.in. firm z branż: bankowej, finansowej i logistycznej.

Wskaźnik MPC raportowany co miesiąc przez spółkę VEE S.A.



Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

EFL: roboty zdominują handel

Jak wynika z badań opublikowanych przez EFL 41% firm MŚP korzysta w swojej działalności z robotów cyfrowych, 30% z botów, a 18% z robotów przemysłowych. W perspektywie najbliższych 5 lat zdecydowanie więcej przedsiębiorców widzi potencjał tych rozwiązań. Połowa firm celuje w robotyzację cyfrową, 45% myśli o botach – wynika z raportu EFL „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”.
więcej

Asystent Google porozmawia z Play

Dzięki integracji PLAY z Asystentem poprzez platformę Actions on Google, klienci za pomocą komend głosowych będą mogli porozmawiać z PLAY i między innymi sprawdzić nowości w ofercie operatora. Aby rozpocząć konwersację wystarczy powiedzieć „OK Google, Porozmawiaj z Play” lub „OK Google, zapytaj Play co nowego?”