Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

tNPS

Transakcyjny Net Promoter Score (tNPS) mierzy postrzeganie przez klientów transakcji z firmą, na przykład zakupu online lub interakcji z obsługą klienta. Transakcyjny NPS mierzy więc poziom postrzegania przez klienta w punkcie (a nie w całym procesie obsługowym), jakim dochodzi o styczności klienta z firmą.

Rozpędzone goodie rośnie w siłę

W trzecim kwartale 2021 r. wartość transakcji w ramach programu goodie cashback była najwyższa od początku funkcjonowania usługi i wyniosła ponad 140 mln zł. (+57,5% r/r). W tym czasie użytkownicy goodie cashback zrobili prawie 1 mln transakcji, a na ich kontach naliczono prawie 3 mln zł zwrotu za zakupy. Listopad, ze względu na liczne akcje rabatowe zapowiada się równie rekordowy pod tym względem.

Singles’ Day, Black Friday, Cyber Monday – przed nami miesiąc wyprzedaży. W tropieniu okazji zakupowych, kodów rabatowych oraz otrzymywaniu zwrotu za zakupy skutecznie pomaga platforma smartshoppingowa goodie, dla której miniony kwartał okazał się rekordowy.

W trzecim kwartale 2021 r. goodie ponownie odnotowało bardzo duże zainteresowanie programem goodie cashback.  Wartość transakcji była najwyższa od początku funkcjonowania usługi i wyniosła ponad 140 mln zł. (+57,5% r/r). W tym czasie użytkownicy goodie cashback zrobili prawie 1 mln transakcji, a na ich kontach naliczono prawie 3 mln zł zwrotu za zakupy. Szczególnie istotnym miesiącem w zakresie wartości transakcji był wrzesień, będąc najlepszym pod tym względem w historii goodie cashback. Wyników nie przystopowało nawet wejście od 1 lipca 2021 r. nowych zasad opodatkowania VAT handlu elektronicznego w zakresie importu tzw. małych przesyłek spoza Europy. Trzeci kwartał tego roku przyniósł również ogromne zainteresowanie innego popularnego produktu goodie – eKarty podarunkowej. Jej sprzedaż wzrosła o prawie 500% r/r. Wzrost wszystkich transakcji na platformie wyniósł 769% a wartość dokonanych za jej pośrednictwem zakupów wzrosła o prawie 900% w stosunku do roku 2019.

W ubiegłym roku w listopadzie na naszej platformie dokonano setek tysięcy transakcji. W tym roku ze względu na liczne okazje zakupowe związane z Black Week i Cyber Monday spodziewamy się dużego wzrostu obrotu szczególnie, że cashback będzie można łączyć z licznymi rabatami, kodami i promocjami dostępnymi w goodie. Zakupy online w te dni mogą być naprawdę korzystne, więc warto zaopatrzyć się w prezenty świąteczne, które kupione w listopadzie w atrakcyjniejszej niż normalnie cenie, na pewno zdążą dojść na czas – mówi Wojciech Grudzień, Prezes Zarządu Millennium Goodie – Dodatkowo warto podkreślić, że wśród użytkowników aplikacji, którzy wypróbowali zakupy z cashbackiem, rozwiązanie to wyraźnie zyskuje na popularności. W ostatnich miesiącach obserwujemy nie tylko zwiększoną aktywność użytkowników w tym segmencie, ale zauważamy też, że robią oni coraz większe zakupy, za które otrzymują zwrot pieniędzy. Wartość koszyka zakupowego za październik 2021 r. wzrosła aż o 44% w stosunku do ubiegłego roku – dodaje.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Zapewne też #guzikwiesz

6 grudnia startuje nowa kampania Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu BLIK, pod hasłem „Dopóki nie sprawdzisz, #guzikwiesz”. Jej celem jest pokazanie w serii krótkich i zabawnych spotów, jak łatwo, wygodnie i szybko płaci się BLIKIEM za zakupy w Internecie. Za pośrednictwem strony internetowej marki BLIK, internauci będą mogli sami przekonać się jak przystępną metodą płatności jest BLIK, wspierając Fundację Uniwersytet Dzieci.