Systell od blisko 20 lat jest dostawcą zaawansowanych, cyfrowych systemów telekomunikacyjnych dla polskiego biznesu. Dewizą spółki jest przełamywanie wszelkich ograniczeń w wykorzystaniu oferowanych przez nią rozwiązań i pełne zaangażowanie w rozwój firm klientów.
Jednym z istotnych elementów działalności firmy Systell jest współpraca z 3CX, producentem uznanych na świecie cyfrowych centrali telefonicznych. – Stawiamy na ścisłe partnerstwo z liderami w branży telekomunikacyjnej. Takie marki, jak 3CX są dla naszych klientów gwarancją najwyższej jakości wdrażanych przez nas rozwiązań – mówi Tomasz Kozłowski, Telecommunications Team Leader w firmie Systell.
Partner nr 1 na polskim rynku dostawców cyfrowych centrali 3CX
Stały wkład firmy Systell w rozwój polskiego rynku odbiorców wirtualnych centrali 3CX docenił ich producent, ponownie przyznając spółce tytuł Titanium Partner. – Gratulujemy firmie Systell kolejnego znakomitego roku! Po raz kolejny wykazała się ona konsekwencją i profesjonalizmem, które przyczyniły się do jej sukcesu. Trzeci rok z rzędu utrzymała status Tytanowego Partnera 3CX na polskim rynku. Korzystając z okazji, chcielibyśmy podziękować zespołowi tworzącemu Systell za lojalność wobec 3CX – powiedział Boyan Shopkin, Account Manager Eastern Europe 3CX.
Trzykrotnie przyznany status Tytanowego Partnera potwierdza, że wysoka pozycja, którą osiągnął Systell nie jest kwestią przypadku, lecz konsekwencją ukierunkowanych i przemyślanych działań firmy.
– Tytuł Titanium Partner 3CX jest najlepszym dowodem na ekspercki poziom naszej wiedzy i umiejętności, a przede wszystkim na wysoką jakość wsparcia merytorycznego, które oferujemy klientom – podkreśla Tomasz Kozłowski, Telecommunications Team Leader w firmie Systell i zapewnia – Status Titanium Partner utrzymujemy nieprzerwanie od 3 lat. To dla nas wielka duma, ale też motywacja, by w kolejnych latach sięgać po równie spektakularne cele.
Poznańska spółka jest liczącym się na środkowoeuropejskim rynku integratorem wirtualnych centrali 3CX. To także uznany dostawca zaawansowanych rozwiązań contact center[1] dla firm sektora MŚP oraz przedsiębiorstw klasy korporacyjnej.