Media System rozwija swój kanał na YouTube

Przez ostatnią dekadę firmie Media System z powodzeniem udaje się tworzyć organizację, która stawia coraz mocniejsze kroki w branży Contact Center. Przez wiele lat czerpali oni wzorce od najlepszych. Przeszli długą drogę pełną ciekawych wyzwań, które wymagały od nich wiele samodyscypliny, nauki, ale także kreowania nowych rozwiązań.
Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Obecnie Media System chce dzielić się zdobytą przez nich wiedzą i wymienić branżowymi doświadczeniami z Wami na pierwszym, merytorycznym kanale YouTube – Biznes na Słuchawkach.

„Biznes na słuchawkach” jest autorskim kanałem na YouTube, który od roku stał się platformą do dzielenia się wiedzą. Media System jest pierwszą firmą z branży CC, która zdecydowała się na tę formę kontaktu z rynkiem. Forma video, mimo że jest bardziej wymagająca, pozwala dotrzeć do większej liczby osób, które nie zawsze mają czas przeglądać długie artykuły w innych mediach społecznościowych. Najbardziej zabieganym proponują oni wysłuchanie materiałów w formie podcastów.

Co znajdziecie na kanale Media System? Przede wszystkim solidną porcję branżowej wiedzy przedstawianej z pasją. Firma poleca zarówno serię rozmów ze specjalistami prowadzonych przez Paulinę Trzaskowską z Działu Marketingu, jak również prezentacje kluczowych z punktu widzenia przedsiębiorcy – zagadnień omawianych przez Alicję Rasmus, Dyrektor Administracyjna. Dekada na rynku pozwoliła Media System zidentyfikować potrzeby wielu przedsiębiorców i wyjść im naprzeciw.

Także my sami musieliśmy się zmagać z wieloma wyzwaniami. Dlatego też, materiały przygotowujemy w oparciu o tę wiedzę, nie są to więc rozważania odklejone od rzeczywistości. – komentuje Alicja Rasmus.

Obserwując ten kanał, możecie dzielić się swoimi przemyśleniami i zadawać pytania, na które firma chętnie odpowie. Autorzy materiałów rozwiną przedstawione w filmach myśli, odniosą się też do Waszych uwag. Media System jest otwarte na Wasze sugestie i propozycje tematów do nowych odcinków. Do tej pory udało się im zrealizować serie tematyczne związane z zatrudnieniem i działaniami HR oraz usługami contact center[1] dla firm. W najbliższym czasie zamierzają oni poszerzyć poruszany zakres tematyczny o materiały dla konsultantów. Dlaczego Media System zdecydowało się na tę formę kontaktu z rynkiem?

Razem szliśmy na szczyt, Razem kreowaliśmy przyszłość, Razem chcemy tworzyć możliwości. W słowie „Razem” zawiera się główna wartość naszej organizacji. Wiemy, że zamykanie się na świat może wydawać się prostsze. My patrzymy szerzej – mówi Alicja Rasmus.

„Biznes na słuchawkach” tworzą z założeniem, że ma to być platforma do dzielenia się doświadczeniem i zdobywaniem wiedzy. Również kanał chcą tworzyć razem!

Słownik
1. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…


Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *