Obecnie Media System chce dzielić się zdobytą przez nich wiedzą i wymienić branżowymi doświadczeniami z Wami na pierwszym, merytorycznym kanale YouTube – Biznes na Słuchawkach.
„Biznes na słuchawkach” jest autorskim kanałem na YouTube, który od roku stał się platformą do dzielenia się wiedzą. Media System jest pierwszą firmą z branży CC, która zdecydowała się na tę formę kontaktu z rynkiem. Forma video, mimo że jest bardziej wymagająca, pozwala dotrzeć do większej liczby osób, które nie zawsze mają czas przeglądać długie artykuły w innych mediach społecznościowych. Najbardziej zabieganym proponują oni wysłuchanie materiałów w formie podcastów.
Co znajdziecie na kanale Media System? Przede wszystkim solidną porcję branżowej wiedzy przedstawianej z pasją. Firma poleca zarówno serię rozmów ze specjalistami prowadzonych przez Paulinę Trzaskowską z Działu Marketingu, jak również prezentacje kluczowych z punktu widzenia przedsiębiorcy – zagadnień omawianych przez Alicję Rasmus, Dyrektor Administracyjna. Dekada na rynku pozwoliła Media System zidentyfikować potrzeby wielu przedsiębiorców i wyjść im naprzeciw.
– Także my sami musieliśmy się zmagać z wieloma wyzwaniami. Dlatego też, materiały przygotowujemy w oparciu o tę wiedzę, nie są to więc rozważania odklejone od rzeczywistości. – komentuje Alicja Rasmus.
Obserwując ten kanał, możecie dzielić się swoimi przemyśleniami i zadawać pytania, na które firma chętnie odpowie. Autorzy materiałów rozwiną przedstawione w filmach myśli, odniosą się też do Waszych uwag. Media System jest otwarte na Wasze sugestie i propozycje tematów do nowych odcinków. Do tej pory udało się im zrealizować serie tematyczne związane z zatrudnieniem i działaniami HR oraz usługami contact center[1] dla firm. W najbliższym czasie zamierzają oni poszerzyć poruszany zakres tematyczny o materiały dla konsultantów. Dlaczego Media System zdecydowało się na tę formę kontaktu z rynkiem?
– Razem szliśmy na szczyt, Razem kreowaliśmy przyszłość, Razem chcemy tworzyć możliwości. W słowie „Razem” zawiera się główna wartość naszej organizacji. Wiemy, że zamykanie się na świat może wydawać się prostsze. My patrzymy szerzej – mówi Alicja Rasmus.
„Biznes na słuchawkach” tworzą z założeniem, że ma to być platforma do dzielenia się doświadczeniem i zdobywaniem wiedzy. Również kanał chcą tworzyć razem!