Zespół Jumper.ai dołączy do grupy produktowej i inżynieryjnej Vonage. Dzięki temu przejęciu Vonage pozyskała znaczące talenty technologiczne i deweloperskie, a także wiedzę w zakresie handlu konwersacyjnego, uzupełniając programowalne, elastyczne i inteligentne możliwości swojej pojedynczej platformy komunikacyjnej Vonage Communications Platform i bogatego portfolio interfejsów API.
Handel konwersacyjny to modny trend w handlu detalicznym, który wykorzystuje rosnącą konwergencję zakupów i rozmów na platformach takich jak Facebook Messenger, WhatsApp i Instagram, używając funkcji czatu do stworzenia płynnego doświadczenia zakupowego. Konsumenci mogą angażować się w osobiste rozmowy, aby zapytać o informacje na temat produktów i cen oraz budować zaufane relacje ze sprzedawcami.
Platforma Jumper.ai tworzy wielokanałowe, zorientowane na komunikację zaangażowanie klientów i ich podróże zakupowe w serwisach społecznościowych, komunikatorach i w sieci (WhatsApp, Messenger, Apple Business Chat, Instagram, Twitter, SMS, LINE, Google Ads, strony internetowe marek i inne). Zgodnie z prognozą Conversational Commerce z kwietnia 2021 roku, opracowaną przez Juniper Research, całkowita wartość rynku w tej przestrzeni do 2025 roku wyniesie 27 miliardów dolarów. Jako że wiadomości społecznościowe stają się coraz ważniejsze dla konsumentów na całym świecie i stanowią szybki i bezpośredni sposób łączenia się z ich ulubionymi markami, Vonage wprowadzi technologię Jumper.ai, aby rozszerzyć swój całkowity adresowalny rynek i uzupełnić bogate portfolio API o pakietową ofertę handlu konwersacyjnego z obsługą SI.
– Dodanie możliwości konwersacyjnego handlu i wielokanałowości Jumper.ai doskonale wpisuje się w strategię Vonage i jest naturalnym rozszerzeniem oferty spółki. Przekształca interakcje z klientami z powiadomień i prostych komunikatów w rozmowy w całym spektrum procesów angażowania klienta – powiedział dyrektor generalny Vonage, Rory Read. – Dzięki możliwościom handlu konwersacyjnego odpowiadamy na nowe i istniejące potrzeby klientów już teraz i jesteśmy przygotowani do zaspokajania ich zmieniających się wymagań również w przyszłości, zapewniając firmom zintegrowane możliwości handlu, aby uprościć sposób, w jaki obsługują, łączą się i sprzedają swoim klientom z dowolnego miejsca, w dowolnym kanale.
Jumper.ai to rozwiązanie typu „wszystko w jednym”, które spełnia potrzeby największych marek w zakresie nawiązywania kontaktu z konsumentami za pośrednictwem kanałów internetowych i społecznościowych, a jednocześnie przekształcania tych rozmów w bogatsze, oparte na sztucznej inteligencji doświadczenia klientów z szybką obsługą i realizacją sprzedaży. Dzięki przejęciu Jumper.ai, Vonage zyskuje odpowiednią technologię, aby sprostać wzrastającym potrzebom, a także istniejących klientów korporacyjnych w kluczowych branżach, które stymulują rozwój handlu konwersacyjnego, w tym liderów w branżach marek konsumenckich, żywności, handlu detalicznego, rozrywki, hotelarstwa i podróży, takich jak L’oreal, Kiehl’s, Disney, Axe, Dove, Ben & Jerry’s i Burger King.
– Jumper.ai zbudowano z misją wsparcia firm oraz w odpowiedzi na rosnące wykorzystanie komunikatorów internetowych jako najbardziej preferowanego sposobu komunikacji, zarówno do łączenia się z rodziną i przyjaciółmi, jak i do otrzymywania natychmiastowych, osobistych i pozytywnych uwag od marek – powiedział Yash Kotak, dyrektor generalny i współzałożyciel Jumper.ai. – Z wielką radością dołączamy do zespołu Vonage. Zespolenie naszych wiodących na rynku technologii stwarza okazję do wykreowania nowych, niesamowitych doświadczeń klientów, wykorzystując technologię Jumper.ai i międzynarodowy zasięg Vonage.
– Ponad 3,5 miliarda ludzi regularnie korzysta z sieci społecznościowych, na całym świecie – wyjaśnia Dan Miller, główny analityk w Opus Research. – Jumper.ai przewidział rolę, jaką sieci i platformy społecznościowe będą odgrywać, jako platformy do reklamy, promocji i, ostatecznie, zakupów.