Nowa platforma od Avaya

Avaya zaprezentowała platformę Experience Builders, której zadaniem jest łączyć ze sobą usługi, partnerów i deweloperów firmy w jeden ekosystem, zaprojektowany, aby ułatwić przedsiębiorstwom budowanie lepszych doświadczeń po stronie klientów, a także pracowników — niezależnie od tego, gdzie i kiedy komunikacja oraz współpraca ma miejsce.

W obliczu diametralnej zmiany potrzeb, ten ekosystem pozwoli na zapewnienie klientom i pracownikom doświadczeń nowej generacji dzięki wsparciu sztucznej inteligencji. 

– To, jak ludzie czują się w interakcjach z firmami, jest obecnie ważniejsze niż same produkty i usługi, które kupują, a każda firma musi zapewnić niezapomniane chwile, które ukształtują zaangażowanie, satysfakcję oraz lojalność klientów i pracowników” — mówi Jim Chirico, dyrektor generalny firmy Avaya.  – Nasi klienci-przedsiębiorstwa – proszą nas o szczegółową wiedzę na temat budowania lepszych doświadczeń. Ich zapewnienie nie jest jednak możliwe przy użyciu monolitycznych aplikacji – szczególnie w świecie, który przeniósł się do chmury. Experience Builders będą w stanie dostarczyć rozwiązania, które są dopasowane do specyficznych potrzeb klientów, angażujące i które nie będą obciążające dla użytkowników. Dzięki tak zbudowanej współpracy i komunikacji, możliwe będzie tworzenie znacznie głębszych relacji z klientami i pozyskiwanie nowych źródeł przychodów.

Platforma oferowana przez Avaya ułatwia firmom budowanie i dostarczanie tego typu doświadczeń w ramach ich ograniczonych lub rozproszonych funkcji programistycznych. Platforma zapewnia dokładnie taką skalę wsparcia we wspólnym rozwoju, jakiej potrzebują poszczególne firmy — niezależnie od tego, czy chodzi o istniejące doświadczenia, tworzenie zupełnie nowych, czy też wykorzystanie technologii sztucznej inteligencji, aby umożliwić użytkownikom końcowym samodzielne komponowanie swoich doświadczeń.

– Budowanie przyszłości wymaga nowego sposobu myślenia o projektowaniu i rozwijaniu doświadczeń — mówi Simon Harrison, dyrektor ds. marketingu w firmie Avaya. – Firma Avaya jest zaangażowana w dalsze wspieranie naszych klientów w reagowaniu na nowe, elastyczne wyzwania związane z pracą za pomocą najlepszych w swojej klasie innowacji. Avaya Experience Builders to społeczność, która zapewnia niezrównane możliwości rozwoju i wdrażania Total Experience. Takie podejście pozwala na lepsze poruszanie się po nieznanych wodach — w czasach, w których wszyscy wkraczamy w nową rzeczywistość.  

– Platforma Avaya Experience Builders powstała, ponieważ Avaya dostrzegła potrzebę rozszerzania możliwości przedsiębiorstw poza mury korporacji — tak, aby połączyć partnerów, programistów, a nawet klientów w jeden ekosystem, który pozwoli tworzyć doświadczenia wspierane przez AI — wyjaśnia Zeus Kerravala z firmy ZK Research. – Unikatowa wiedza ekspercka firmy Avaya, duże grono partnerów technologicznych, znaczący zasięg kanałów oraz ogromna globalna baza klientów składają się na jeden z największych tego typu ekosystemów, jakie są obecnie dostępne na rynku.



Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Oprogramowanie dla telemarketerów – na co zwrócić uwagę?

Wszystko ulega zmianom. Zmieniają się narzędzia, zmienia się technologia, zmienia się także klient, jego potrzeby i oczekiwania. Jak zatem powinno wyglądać profesjonalne oprogramowanie dla telemarketerów, który spełni najwyższe standardy obsługi klienta? Oto kilka przydatnych obserwacji.