Badania Tajemniczego Klienta mają być przeprowadzone m.in. w oddziałach i agencjach PKO BP, w punktach Obsługi Klientów Biura Maklerskiego oraz w telefonicznych i video rozmowach sprzedażowych przeprowadzanych z pracownikami oddziałów Banku.
Badaniem objęte będą procesy sprzedażowe i obsługowe m.in. dla klientów podstawowych, klientów bankowości osobistej, klientów segmentu firm, klientów segmentu bankowości hipotecznej i klientów punktów obsługi Biura Maklerskiego.
Skala badania zakłada dwukrotne w ciągu kwartału zbadanie wszystkich oddziałów oraz agencji PKO Banku Polskiego w segmencie klienta podstawowego oraz próbę 100 wizyt w wybranym innym segmencie klientów.
Postępowanie przetargowe prowadzone będzie w dwóch etapach. Bank zakłada wybór dwóch dostawców i podpisanie umów z wybranymi dostawcami na okres 2 lat.
Szczegółowe informacje na temat przetargu i niezbędne dokumenty można znaleźć na stronie pkobp.pl (w zakładce OGŁOSZENIA, LICYTACJE, PRZETARGI).