Tym e-sklepom Polacy zaufali najbardziej

Ceneo.pl po raz 12. ogłosiło zwycięzców Rankingu Zaufanych Sklepów, którzy cieszą się największym zaufaniem kupujących. Rekomendacje klientów pozwoliły wyłonić najlepszą piętnastkę wśród e-sklepów objętych Programem Zaufanych Opinii Ceneo.pl.

Dzięki milionom ankiet wypełnionych w ostatnich miesiącach przez użytkowników serwisu Ceneo.pl w ramach Programu Zaufanych Opinii, kolejny raz wyróżniono i nagrodzono w 15 kategoriach najbardziej zaufane firmy w branży e-commerce. Zestawienie Ceneo.pl to nie tylko najstarszy i największy ranking e-sklepów w Polsce, ale też rzetelny program badania satysfakcji i zachowań zakupowych klientów. „Taka jest też geneza tego rankingu, który zaczęliśmy tworzyć już 12 lat temu, by na podstawie opinii samych użytkowników, czyli najlepszego źródła, wybierać tych najlepszych z najlepszych. Jesteśmy bardzo dumni z tego raportu, bo odzwierciedla on rzeczywisty odbiór sklepów przez klientów, co czyni go wyjątkowym i bardzo wiarygodnym” – podkreśla Radek Tyszko, Sales Director w Ceneo.pl.

14 października, podczas uroczystego wydarzenia, które i w tym roku transmitowane było online, poznaliśmy laureatów 15 kategorii, wybranych spośród 26 tysięcy sklepów zarejestrowanych na Ceneo.pl. Dodatkowo, podczas transmisji, o najlepszych strategiach dialogu z klientem oraz o metodach radzenia sobie z negatywnymi opiniami opowiadali goście specjalni wydarzenia: Monika Czaplicka, twórczyni popularnego fanpage’a „Kryzysy w social mediach wybuchają w weekendy” oraz Paweł Tkaczyk, autor m.in. takich pozycji jak: „Narratologia, Zakamarki marki” czy „Grywalizacja”.

Jak proaktywnie reagować na negatywne opinie, jak zmapować ewentualne kryzysy i sprawić, by klienci byli zadowoleni z zakupów online, wiedzą doskonale laureaci tegorocznego rankingu. Przyznane przez Ceneo.pl statuetki dają dodatkową gwarancję, że wyróżnione zostały najbardziej rzetelne firmy z branży e-commerce.

Zwycięzcy 12. Rankingu Zaufanych Sklepów Ceneo.pl:

  1. Budowa i ogród: sklepbaterie.pl,
  2. Dla dziecka: krainazabawy.pl,
  3. Dom i wnętrze: nakrywamy.pl,
  4. Hobby i zwierzęta: fera.pl,
  5. Kultura i rozrywka: dvdmax.pl,
  6. Moda i dodatki: wittchen.pl,
  7. Motoryzacja: intercars.pl,
  8. RTV i AGD: maxelektro.pl,
  9. Styl życia: n69.pl,
  10. Technologia: gsm24.pl,
  11. Uroda i zdrowie: manada.pl,
  12. Debiuty: armodo.pl,
  13. Kup Teraz: manada.pl,
  14. Dostawcy: InPost,
  15. Wybór Użytkownika: zooart.com.pl.

Każdy udany zakup tworzy wyjątkową historię!

Siłą rankingu Ceneo są autentyczne rekomendacje użytkowników. „Ta nagroda pokazuje, że warto jest dbać o każdy detal” – podkreśla Michał Pańko, eCommerce performance & marketing coordinator w firmie Wittchen, zwycięzca w kategorii Moda i dodatki. Zarówno jakość obsługi, jak i przebieg transakcji oraz sposób dostawy mają znaczący wpływ na decyzje podejmowane przez kupujących w sieci. Oprócz kategorii branżowych w rankingu, użytkownicy Ceneo.pl mieli także możliwości wskazania w bezpośrednim głosowaniu, który sklep ich zdaniem zasługuje na tytuł Zaufanego Sklepu 2021. To jedyna kategoria, w której sklepy oceniane były bezpośrednio w internetowym głosowaniu. W tym roku nagroda w kategorii Wybór Użytkownika przypadła: zooart.com.pl.



Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

SALESmanago zdobywa nowych klientów w tym Lacoste, Hilti, Panda Security i setki innych

Krakowska spółka SALESmanago Marketing Automation, to według Deloitte jedna z najszybciej rozwijających się spółek technologicznych w Europie. Od początku roku rozwiązania do automatyzacji marketingu SALESmanago zostały wybrane przez setki klientów z całej Europy. Wśród nich są znane globalne marki takie jak producent odzieży Lacoste, Hilti – światowy dostawca rozwiązań dla branży budowlanej oraz Panda Security, światowy lider w zakresie ochrony sprzętu przed cyberatakami.
więcej

Alior Bank przyspiesza realizację strategii “Cyfrowego buntownika”

Co trzecia pożyczka udzielana przez internet czy weryfikowanie tożsamości klienta poprzez biometrię to cele, które część instytucji finansowych może osiągnąć już w perspektywie 2–3 lat. Tak jest w przypadku Alior Banku, który łączy przyspieszoną realizację strategii „Cyfrowego buntownika” ze znacznie lepszymi od oczekiwań wynikami finansowymi. Bank chce się skoncentrować przede wszystkim na tych klientach, którzy korzystają z kanałów cyfrowych i dokonują transakcji bezgotówkowych.