Warszawska Izba Gospodarcza wybrała Avaya

Warszawska Izba Gospodarcza wdrożyła w kwietniu 2020 r. platformę komunikacyjną Avaya Spaces. Rozwiązanie umożliwiło organizację szkoleń, webinariów i spotkań – realizowanych w trybie hybrydowym i/lub online, w zależności od poziomu obostrzeń epidemicznych w konkretnych krajach regionu.

Przed pandemią działania Warszawskiej Izby Gospodarczej skupiały się wokół organizacji targów, konferencji i spotkań międzynarodowych. Wprowadzone restrykcje zablokowały 98 procent aktywności i działań organizacji, powodując tym samym dramatyczne obniżenie jej przychodów.

W związku z tym Izba poszukiwała bezpiecznego narzędzia opartego na chmurze, za pośrednictwem którego można byłoby przynajmniej częściowo powrócić do działania. Warszawskiej Izbie Gospodarczej zależało przede wszystkim na prostej w obsłudze i intuicyjnej platformie, na której można będzie tworzyć trwałe przestrzenie do komunikacji pomiędzy użytkownikami. Jednym
ze sposobów radzenia sobie z kryzysem i szansą na przeniesienie zaplanowanych wcześniej oraz bieżących działań do Internetu okazało się wdrożenie Avaya Spaces.

– Pandemia doprowadziła do zmian w sposobie funkcjonowania firm w wielu branżach, wymuszając modyfikację organizacji pracy. Wiele działań zostało przeniesionych do Internetu – i ze względu
na wygodę, oszczędności, jak i również i bezpieczeństwo, prawdopodobnie pozostanie w takiej formie na dłużej. Idąc ze zmianą zamierzamy prowadzić nasze działania w formie hybrydowej. Tęsknimy za spotkaniami bezpośrednimi, ale rozumiejąc trendy, wszelkie nasze działania, takie jak eventy, targi czy koncerty będą się odbywać dwutorowo: na żywo i online, a uczestnicy będą obecni zarówno osobiście, jak i zdalnie. Avaya Spaces znakomicie wpisuje się w te plany, –
powiedział Marek Traczyk, prezes zarządu Warszawskiej Izby Gospodarczej.

Dzięki platformie Avaya Spaces od połowy 2020 r. Warszawska Izba Gospodarcza zorganizowała kilkadziesiąt spotkań, w których równocześnie udział brało od 10 do 300 uczestników – łącznie ponad 500 osób. Są to głównie cykliczne, robocze spotkania z partnerami z Chin, Czech, Grecji, Tajlandii, Węgier i Włoch, a także szkolenia oraz webinaria dla członków i sympatyków Warszawskiej Izby Gospodarczej. Najbardziej spektakularne spotkanie, które zgromadziło ponad 150 osób z 30 krajów świata, zostało zorganizowane 2 maja 2021 r. z okazji Dnia Polonii i Polaków. Uczestnicy tego spotkania m.in. wspólnie, uroczyście odśpiewali hymn Polski – Mazurek Dąbrowskiego.

Komunikacja z wykorzystaniem Avaya Spaces została bardzo pozytywnie odebrana przez naszych partnerów. Przyzwyczailiśmy się do tego, że ze stałymi współpracownikami korzystamy z jednego
i tego samego linku, bez ponownej aktywacji. Zdaniem użytkowników największym atutem Avaya Spaces jest brak konieczności pobierania nowej aplikacji i możliwość połączenia się poprzez jedno kliknięcie w link, –
dodaje Marek Traczyk, prezes zarządu Warszawskiej Izby Gospodarczej.



Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

4 ponadczasowe trendy Call Center

Czy można wskazać ponadczasowe trendy call center? Mimo że od stworzenia pierwszego call center upłynęło już niemal pół wieku, pewne jego aspekty niewiele się zmieniły i wszystko wskazuje na to, że nie zmienią ich nawet najnowsze technologie. Postanowiliśmy sprawdzić, w którym wypadku klasyka oznacza ponadczasowość.