Avaya z wdrożeniem w transcosmos

Firma Avaya globalny dostawca rozwiązań usprawniających oraz upraszczających procesy komunikacji i współpracy, poinformowała, że transcosmos inc., japoński gigant outsourcingu procesów biznesowych, obecny w 30 krajach i regionach, w tym i w Polsce, jest teraz w stanie zapewnić swoim klientom bezproblemową obsługę dzięki wdrożeniu platformy Avaya OneCloud CCaaS z konwersacyjną sztuczną inteligencją.

Avaya OneCloud CCaaS wraz z Google Cloud Contact Center AI jest pierwszym tego typu wdrożeniem w Japonii. Rozwiązanie usprawnia obsługę klienta i zwiększa produktywność agentów. Projekty pilotażowe z wykorzystaniem platformy opartej na sztucznej inteligencji są już realizowane z kilkoma klientami transcosmos, a firma spodziewa się znacznego rozszerzenia usługi w nadchodzącym roku. Klienci, którzy już korzystają z platformy, wykorzystują zaawansowanych wirtualnych agentów, którzy zapewniają intuicyjne i naturalne interakcje bez konieczności interwencji agenta, w każdym punkcie kontaktu. Funkcje samoobsługi pomogą contact centers firmy transcosmos poprawić czas odpowiedzi oraz zmniejszyć liczbę połączeń.

Rozwiązanie wspomaga również pracowników, dostarczając im w odpowiednim momencie kontekstową wiedzę na temat rozmów z klientami na żywo. Znacznie zmniejsza to obciążenie użytkowników, którzy nie muszą już powtarzać swoich problemów, a jednocześnie umożliwia agentom szybsze ich rozwiązywanie, ponieważ rozpoczynają każdą rozmowę ze szczegółowymi informacjami na temat konkretnego zapytania.

transcosmos będzie również korzystać z wbudowanych funkcji analizy nastroju, opartych na technologii przetwarzania języka naturalnego jako głównego źródła informacji i analiz w celu zwiększenia wskaźnika zadowolenia klientów (CSAT) i efektywności operacyjnej.

Rozwiązanie opracowane przez transcosmos jest jednym z wielu, które będzie można zobaczyć na stoisku Avaya na targach GITEX Global 2021. Avaya jest obecna na targach GITEX we współpracy z Future Technology, Gulf Applications, RayCom Technologies, Sestek, Summit Technology Solutions, Toolwire, TOPAZ oraz Verint Systems.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Wideolekarz Medivio od Altara

Ruszyło Medivio, pierwsza certyfikowana platforma medyczna umożliwiająca m.in. odbycie wideowizyty u lekarza. Obsługę streamingu wideo (w tym również API pozwalające na obsługę kontaktu i zarządzanie nim w aplikacjach Medivio) zapewnił Altar, dostawca systemów contact center.
więcej

Unima 2000 dla ICN Polfa Rzeszów S.A.

Na początku sierpnia zakończyła się implementacja systemu Contact Center dla Grupy Kapitałowej ICN Polfa Rzeszów S.A. przez Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne SA. ICN Polfa stanowi część międzynarodowego koncernu Valeant Pharmaceuticals International,Inc – jednego z wiodących koncernów farmaceutycznych. Wdrożenie przebiegło zgodnie z planem i zakończyło się 9 sierpnia 2018.