Sitel zmienia siedzibę

Sitel Group przeniesie swoją warszawską siedzibę do Marynarska Business Park, gdzie zajmie 4.000 mkw. Aby znaleźć optymalną powierzchnię biurową, najemca po raz kolejny zdecydował się skorzystać z doświadczenia specjalistów z Cresa Polska.

Obszarami działania Sitel Group są obsługa klienta i usługi IT helpdesk. W liczbach firma prezentuje się imponująco – zatrudnia ponad 160.000 osób na całym świecie, które porozumiewają się w ponad 50 językach i przeprowadzają ponad 8 mln kontaktów każdego dnia w 40 krajach świata. Aby zapewniać obsługę o wysokim standardzie, Sitel kreuje innowacyjne rozwiązania dla swoich pracowników. Pracownicy Sitel Group pracują nie tylko zdalnie lub w tradycyjnych centrach kontaktowych, ale i MAXhubach, jakim będzie nowa siedziba Sitel Polska w Warszawie. Docelowo MAXhub stanowi fizyczne miejsce zainspirowane przestrzeniami co-workingowymi. Każdy hub będzie działał jako centrum rozwoju dedykowane sitelowym społecznościom. Oprócz pięter operacyjnych contact center, MAXhuby będą posiadały więcej obszarów rozwojowych i szkoleniowych dla społeczności pracowniczych. Od miejsc, w których pracownicy mogą się spotykać i nawiązywać kontakty, po przestrzenie rekreacyjne. Dzięki Sitel Group agenci „at Home” mogą poszerzać horyzonty swojej kariery oraz rozwijać więzi społeczne.  Łącznie firma jest obecna w ponad 180 lokalizacjach. W Polsce biura Sitel Group znajdują się w dwóch miastach – Warszawie i od niedawna w Gdańsku.

Marynarska Business Park to nowoczesny, wielokrotnie nagradzany kompleks biurowy w Warszawie. Wyróżnia się on także doskonałym położeniem – bezpośrednim sąsiedztwem stacji SKM czy korzystnym dostępem do drogi ekspresowej S79 i międzynarodowego Lotniska Chopina. Aby zapewnić najemcom jeszcze lepsze warunki, części wspólne kompleksu są modernizowane – założeniem jest poszerzenie oferty gastronomicznej i powiększenie terenów zielonych wokół biurowców. Właścicielem kompleksu są fundusze typu private equity zarządzane przez Pinebridge Benson Elliot LLP, którego lokalnym partnerem operacyjnym jest Syrena Real Estate.

– MAXHub pozwala Sitel Group w pełni uczestniczyć w życiu pracowniczych grup społecznych. Wszystko to w ramach korzystania z zalet pracy w domu co zapewnia naszym pracownikom to, co najlepsze – atmosferę, koleżeństwo i stały dostęp do szkoleń. Hybrydowy tryb pracy umożliwia z kolei organizację dnia roboczego z uwzględnieniem swoich osobistych potrzeb. Ponieważ doświadczenie pracownika to doświadczenie klienta – mówi Monika Röhr-Łukasik, Dyrektor Sitel Polska.

– Firma Sitel Group przez 17 lat, czyli od początku swojej obecności w Polsce, korzystała z powierzchni biurowej w Empark Mokotów Business Park. Klient powierzył nam znalezienie nowej siedziby na terenie Warszawy spełniającej nowoczesne standardy. Ostatecznie najemca wynajął 4.000 mkw. powierzchni biurowej w Marynarska Business Park przy ul. Taśmowej 7, z której zacznie korzystać w marcu 2022 r. Cieszymy się, że po raz kolejny mogliśmy reprezentować Grupę Sitel. Jestem przekonana, że nowa siedziba zapewni jej pracownikom najwyższy komfort i przyjazne środowisko pracy, do wyłącznej dyspozycji firmy będą m.in. 2 tarasy – mówi Martyna Balcer, Associate Director w dziale reprezentacji najemców biurowych w firmie Cresa Polska.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

25% więcej Voice Contact Center w Lublinie

Voice Contact Center z Grupy OEX o 25 proc. zwiększył liczbę stanowisk w lubelskim oddziale. Obecnie spółka dysponuje ponad 600 stanowiskami operacyjnymi w trzech lokalizacjach i należy do największych contact centers w Polsce, specjalizujących się w kompleksowym wsparciu procesów obsługi klienta.
więcej

Plecak K2

Zwycięski projekt w konkursie „Złota Słuchawka” projekt „Plecak Telemarketera” firmy K2 Dystrybucje to nic innego jak grywalizacja w pełnym znaczeniu tego słowa. Tutaj wygrana to jednak nie kolejny bilet do kina czy karnet na siłownię.
więcej

Nagły zwrot w przetargu na obsługę Energii

Pod koniec kwietnia Energa Obrót podała do publicznej wiadomości wynik postępowania przetargowego na outsourcing usług contact center. W postępowaniu najwięcej punktów (90,71) przyznano wówczas ofercie złożonej przez CASA ALBA z Poznania. Po odwołaniu się od decyzji komisji przetargowej do Krajowej Izby Odwoławczej przez konsorcjum BPO Management Sp. z o.o. i Arteria S.A. zmieniono wynik postępowania przetargowego.