Sitel zmienia siedzibę

Sitel Group przeniesie swoją warszawską siedzibę do Marynarska Business Park, gdzie zajmie 4.000 mkw. Aby znaleźć optymalną powierzchnię biurową, najemca po raz kolejny zdecydował się skorzystać z doświadczenia specjalistów z Cresa Polska.
Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Obszarami działania Sitel Group są obsługa klienta i usługi IT helpdesk[2]. W liczbach firma prezentuje się imponująco – zatrudnia ponad 160.000 osób na całym świecie, które porozumiewają się w ponad 50 językach i przeprowadzają ponad 8 mln kontaktów każdego dnia w 40 krajach świata. Aby zapewniać obsługę o wysokim standardzie, Sitel kreuje innowacyjne rozwiązania dla swoich pracowników. Pracownicy Sitel Group pracują nie tylko zdalnie lub w tradycyjnych centrach kontaktowych, ale i MAXhubach, jakim będzie nowa siedziba Sitel Polska w Warszawie. Docelowo MAXhub stanowi fizyczne miejsce zainspirowane przestrzeniami co-workingowymi. Każdy hub będzie działał jako centrum rozwoju dedykowane sitelowym społecznościom. Oprócz pięter operacyjnych contact center[1], MAXhuby będą posiadały więcej obszarów rozwojowych i szkoleniowych dla społeczności pracowniczych. Od miejsc, w których pracownicy mogą się spotykać i nawiązywać kontakty, po przestrzenie rekreacyjne. Dzięki Sitel Group agenci „at Home” mogą poszerzać horyzonty swojej kariery oraz rozwijać więzi społeczne.  Łącznie firma jest obecna w ponad 180 lokalizacjach. W Polsce biura Sitel Group znajdują się w dwóch miastach – Warszawie i od niedawna w Gdańsku.

Marynarska Business Park to nowoczesny, wielokrotnie nagradzany kompleks biurowy w Warszawie. Wyróżnia się on także doskonałym położeniem – bezpośrednim sąsiedztwem stacji SKM czy korzystnym dostępem do drogi ekspresowej S79 i międzynarodowego Lotniska Chopina. Aby zapewnić najemcom jeszcze lepsze warunki, części wspólne kompleksu są modernizowane – założeniem jest poszerzenie oferty gastronomicznej i powiększenie terenów zielonych wokół biurowców. Właścicielem kompleksu są fundusze typu private equity zarządzane przez Pinebridge Benson Elliot LLP, którego lokalnym partnerem operacyjnym jest Syrena Real Estate.

– MAXHub pozwala Sitel Group w pełni uczestniczyć w życiu pracowniczych grup społecznych. Wszystko to w ramach korzystania z zalet pracy w domu co zapewnia naszym pracownikom to, co najlepsze – atmosferę, koleżeństwo i stały dostęp do szkoleń. Hybrydowy tryb pracy umożliwia z kolei organizację dnia roboczego z uwzględnieniem swoich osobistych potrzeb. Ponieważ doświadczenie pracownika to doświadczenie klienta – mówi Monika Röhr-Łukasik, Dyrektor Sitel Polska.

– Firma Sitel Group przez 17 lat, czyli od początku swojej obecności w Polsce, korzystała z powierzchni biurowej w Empark Mokotów Business Park. Klient powierzył nam znalezienie nowej siedziby na terenie Warszawy spełniającej nowoczesne standardy. Ostatecznie najemca wynajął 4.000 mkw. powierzchni biurowej w Marynarska Business Park przy ul. Taśmowej 7, z której zacznie korzystać w marcu 2022 r. Cieszymy się, że po raz kolejny mogliśmy reprezentować Grupę Sitel. Jestem przekonana, że nowa siedziba zapewni jej pracownikom najwyższy komfort i przyjazne środowisko pracy, do wyłącznej dyspozycji firmy będą m.in. 2 tarasy – mówi Martyna Balcer, Associate Director w dziale reprezentacji najemców biurowych w firmie Cresa Polska.

Słownik
1. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. helpdesk. Zamiennie używane z nazwą “infolinia”. Helpdesk to wyspecjalizowana komórka w biurze obsługi klienta odpowiedzialna za pomoc klientom (najczęściej…


Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *