Genesys przejmuje Pointillist i Exceed.ai

Genesys poinformowała o zawarciu umowy przejęcia dwóch firm Pointillist oraz Exceed.ai. Przejęcia mają na celu zwiększenie zdolności Genesys do dostarczania rozwiązań opartych o empatię w każdym doświadczeniu klienta. Pnie transakcje mają być zamknięte do końca tego roku kalendarzowego.

Genesys chce dostarczać swoim klientom rozwiązania podnoszące m.in. CX w organizacjach. Nie pierwszy raz odbywa się to poprzez przejęcie działających firm.

W dzisiejszej gospodarce opartej na doświadczeniach nie wystarczy umożliwienie interakcji między klientami a pracownikami za pośrednictwem contact center. Firmy potrzebują nowych technologii i sztucznej inteligencji (AI) do organizowania kompleksowych, znaczących doświadczeń w celu wzbudzenia zaufania i lojalności. Takie podejście zapewnia większe wyniki biznesowe, ponieważ firmy wykorzystują dane w sposób bardziej kontekstowy, przewidywalny i odpowiedni dla oczekiwanych doświadczeń klientów.

– Genesys fundamentalnie zmienia doświadczenia klientów i pracowników – powiedział Tony Bates, dyrektor generalny i prezes Genesys. – Doświadczenie jako usługa nie jest już wizją branży, ale raczej korzyścią biznesową. Dzięki naszym platformom i ekosystemowi w chmurze firmy mogą organizować spersonalizowane doświadczenia dla swoich klientów i pracowników w sposób, który wcześniej nie był możliwy.

Klienci często tolerują fragmentaryczne interakcje w marketingu, sprzedaży i usługach ze względu na sposób, w jaki firmy projektują doświadczenie klienta. Genesys chce w ten sposób pomóc firmom przekształcić ich interakcje z klientami w połączone, empatyczne, zorganizowane doświadczenia na większą skalę w oparciu o to, czego chcą klienci.

Przejęcie Pointillist, opartego na sztucznej inteligencji rozwiązania do orkiestracji (patrz: orkiestracja) i analizy podróży klienta, oraz Exceed.ai, opartej na chmurze konwersacyjnej platformy AI dla sprzedaży i marketingu, będzie ważnym i przemyślanym krokiem w kierunku podniesienia poziomu obsługi klienta.

– Dążymy do poprawy obsługi klienta poprzez zapewnienie firmom głębszego wglądu w podróż klienta – powiedział Ron Rubbico, dyrektor generalny i współzałożyciel Pointillist. – Dołączenie do Genesys to naturalne dopasowanie. Razem będziemy w stanie pomóc organizacjom w dostarczaniu spersonalizowanych doświadczeń na nowym poziomie, wzmacniając lojalność klientów i osiągając lepsze wyniki biznesowe.

Gdy rozwiązania oferowane niezależnie przez Pointillist i Exceed.ai zostaną włączone w platformę Genesys, firma będzie mogła zaoferować technologię opartą o mechanizmy zwiększające zdolność do reagowania na indywidualne potrzeby konsumentów. Wykorzystując moc danych z contact center do wizualizacji doświadczeń klientów użytkownicy platformy będą mieć znacznie większe możliwości zwiększenia efektywności sprzedaży i marketingu w celu zwiększania przychodowości i utrzymania klientów. Jak zauważają przedstawiciele Genesys – takie rozwiązanie może napędzać dalszą transformację cyfrową w całym przedsiębiorstwie przekształcając pojedyncze informacje agregowane w całej firmie na odpowiednie wskazówki, które odtąd będzie można nie tylko śledzić, mierzyć i analizować w czasie rzeczywistym, ale na ich podstawie przewidywać i podejmować decyzje biznesowe, które będą najlepsze zarówno dla firmy, jak i obsługiwanego klienta.

– Wiele firm miało trudności z rozwijaniem i utrzymywaniem relacji z potencjalnymi klientami, powstrzymywanych ograniczonym czasem i zasobami – powiedział Ilan Kasan, dyrektor generalny i współzałożyciel Exceed.ai. – Kiedy nasza technologia AI zostanie połączona z Genesys, możemy przenieść obsługę klienta na wyższy poziom.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Analiza mowy w Contact Center (ASR)

Rozpoznawanie ludzkiej mowy było - i w wielu przypadkach nadal jest - sporym wyzwaniem. Jednak ASR (Automatic Speech Recognition) zaimplementowano już z powodzeniem w tak wielu produktach i usługach, że trudno zliczyć wszystkie wdrożenia. Czym jest więc ASR w kontekście, który interesuje nas najbardziej, czyli procesów obsługi klienta? Czy stanie się „must have” każdego contact center?
więcej

Systell dystrybutorem LiveChat

Firma Systell został oficjalnym dystrybutorem oprogramowania LiveChat. Kilka dni temu spółka poinformowała o zrealizowanej integracji LiveChat z Systell Contact Center.