Avaya zdobywa nagrodę Frost & Sullivan za doskonałość w dziedzinie rozwiązań CPaaS

Firma Avaya otrzymała nagrodę Competitive Strategy Leadership Award firmy Frost & Sullivan za swoje rozwiązanie Avaya OneCloud CPaaS (Communications Platform as a Service). W odróżnieniu od aplikacji monolitycznych zapewnia ona spersonalizowaną obsługę użytkowników w czasach rosnącej popularności chmur obliczeniowych.

Frost & Sullivan podkreślił skuteczność strategii Avaya, jej przewagę nad konkurencją, wpływ na klienta oraz siłę marki jako kluczowe czynniki, które zadecydowały o uznaniu Avaya OneCloud CPaaS za lidera. Według przygotowanego przez Frost & Sullivan raportu, Avaya w istotny sposób wyróżnia się na rynku rozwiązań CPaaS, szczególnie w porównaniu do dostawców CPaaS o charakterze transakcyjnym. Obejmuje to ukierunkowanie na przedsiębiorstwa oraz zrozumienie konkretnych wyzwań w różnych branżach, jak również integrację z kluczowymi aplikacjami biznesowymi, a nie nakładanie innego rozwiązania lub usługi na istniejące aplikacje klienta.

– Avaya zintensyfikowała wysiłki w zakresie tworzenia rozwiązań dostosowanych do potrzeb w ramach swojego podejścia Composable Enterprise. Obejmuje to również strategię zapewnienia lepszej obsługi klientów i użytkowników poprzez wykorzystanie swojej szerokiej oferty w dziedzinie komunikacji w chmurze, wybór elementów istotnych dla danego zastosowania lub procesu biznesowego klienta oraz dostarczenie rozwiązania dostosowanego do jego potrzeb — powiedział Michael Brandenburg, starszy analityk branżowy Frost & Sullivan, Connected Work. – Avaya OneCloud CPaaS to główny element bogatej oferty rozwiązań firmy do komunikacji w chmurze oraz siła napędowa innowacji wprowadzanych przez tę firmę.

OneCloud obejmuje rozwiązania CCaaS i UCaaS zbudowane na platformie OneCloud CPaaS z wykorzystaniem elementów modułowych, które przedsiębiorstwa mogą rozszerzać, rozbudowywać i dostosowywać do własnych potrzeb. Projekty, których realizacja wymagała kiedyś kilku miesięcy lub lat, dziś zajmują czas liczony w tygodniach, dniach, a nawet godzinach. Avaya OneCloud wcześniej odseparowane przepływy pracy pracowników i klientów, wykorzystując platformę Avaya OneCloud CPaaS do poprawy obsługi użytkowników rozwiązań Avaya OneCloud UCaaS i CCaaS.

Dzisiejsza gospodarka oparta na doświadczeniach wymaga, aby biznes koncentrował się na każdym kliencie. Zapewnia to trwałą przewagę konkurencyjną — powiedział Simon Harrison, wiceprezes i dyrektor ds. marketingu w Avaya. –  OneCloud CPaaS udostępnia funkcje, które można szybko dostosować do konkretnych potrzeb w danym momencie. Zwiększa to elastyczność oraz usprawnia współpracę między przedsiębiorstwami, ich klientami i pracownikami. Cieszymy się z wyróżnienia przez Frost & Sullivan i będziemy nadal wprowadzać innowacje w zakresie rozwiązań CPaaS.

Badania wskazują, że organizacje stosujące podejście modułowe przewyższają konkurencję pod względem tempa innowacji. Toolwire jest czołowym projektantem platform do nauki opartych na sztucznej inteligencji. Korzysta z rozwiązania OneCloud CPaaS zarówno wewnętrznie, aby zwiększyć własne możliwości współpracy, jak i jako kluczową technologię w światowej klasy platformie edukacyjnej SaaS[1], którą dostarcza swoim klientom.  

– Dzięki platformie OneCloud CPaaS i jej interfejsom API Toolwire był w stanie udostępnić nasz ulepszony produkt, Spaces Learning, w ciągu jednej piątej czasu, który byłby potrzebny do stworzenia go natywnie — powiedział John Valencia, prezes i dyrektor generalny Toolwire.  – Dodatkowo Avaya tworzy jedne z najbezpieczniejszych rozwiązań na świecie. Dzięki temu możemy być zaufanym partnerem dla naszych klientów i mieć pewność co do jakości dostarczanych przez nas rozwiązań.

Słownik
1. SaaS. Zobacz Software as a Service.


Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Nowa wersja Systell Contact Center z mocnym wsparciem pracy menedżerów

Systell - producent systemów call i contact center - zmodyfikował przestrzeń menadżerską w swoim flagowym produkcie - Systell Contact Center. Celem zmian jest zapewnienie użytkownikom jeszcze wyższego komfortu pracy z systemem i stworzenie intuicyjnego narzędzia do zarządzania komunikacją firmy, elastycznie dostosowującego się do wymagań konkretnej organizacji.