DEKRA Polska wybrała hosty głosowe Vee

Spółka Vee rozpoczęła współpracę z DEKRA Polska, będącą częścią międzynarodowego koncernu DEKRA SE z siedzibą w Stuttgarcie, światowego lidera rynku TIC (badań, inspekcji i certyfikacji). Zadaniem hostów Vee jest znalezienie osób chętnych do udziału w akcji DEKRA, mającej na celu weryfikację jakości usług, oferowanych przez autoryzowane serwisy samochodowe.

W I połowie 2021 r. hosty Vee obsłużyły rekordową liczbę ponad 1,19 mln minut rozmów w ramach działań dla klientów globalnych oraz ogólnopolskich korporacji. Realizowane obecnie 3 duże projekty mogą nawet potroić wskaźnik MCP na przełomie roku. Rynkowa wartość spółki wynosi obecnie ponad 150 mln zł.

DEKRA Polska Sp. z o.o. jest częścią założonego w 1925 r. międzynarodowego koncernu DEKRA SE z siedzibą w Stuttgarcie – jednego z globalnych liderów rynku TIC (badań, inspekcji i certyfikacji), zatrudniającego blisko 44 tys. pracowników na świecie i osiągającego przychody w wysokości ponad 3 mld EUR.

W Polsce DEKRA działa od ponad 20 lat, realizując misję, której celem jest zapewnienie bezpieczeństwa na drodze, w pracy i domu. W ramach współpracy zadaniem hostów Vee jest znalezienie osób chętnych do udziału w akcji organizowanej przez DEKRA oraz weryfikacja parametrów ich pojazdów, takich jak: przebieg, marka czy rocznik.

Podjęcie współpracy z tak dużym podmiotem jest dla nas kolejnym potwierdzeniem, że inwestowanie w R&D przynosi wymierne rezultaty biznesowe. Dzięki wysokiej efektywności, zapewnianej przez hosty Vee, DEKRA Polska powierzyła nam realizację jednego ze swoich kluczowych projektów. W lipcu host Vee uzyskał pozytywną informację zwrotną od ponad 84% osób, a to dopiero początek. Wierzę, że obecnie prowadzona akcja jest tylko wstępem do długoterminowej współpracy naszych firm – mówi Dawid Wójcicki, CEO Vee.

Obecnie prowadzona akcja ma na celu weryfikację przyznanych przez DEKRA certyfikatów. Udział w niej może wziąć każdy posiadacz samochodu spełniającego określone wymogi (m.in. wiek auta nieprzekraczający 7 lat czy przebieg nie wyższy niż 180 tys. km).

Prowadzona przez nas akcja zwiększa bezpieczeństwo na drogach, a im więcej osób weźmie w niej udział, tym więcej punktów będziemy mogli sprawdzić. Automatyzacja telefonicznego kontaktu z właścicielami aut pozwoliła nam w krótkim czasie pozyskać dużą liczbę uczestników w lipcu host zakwalifikował niemal 23% rozmówców. Przy obecnej strukturze i obłożeniu naszego contact center nie bylibyśmy w stanie osiągnąć takiego wyniku. Nie chcieliśmy też powierzać tego procesu firmie zewnętrznej, ponieważ wówczas nie mielibyśmy kontroli nad jakością kontaktu. Hosty Vee były zatem idealnym rozwiązaniem i jeśli projekt przyniesie zakładaną efektywność to z dużą pewnością będziemy chcieli rozszerzyć obszar naszej współpracy – mówi Mariusz Mankiewicz, Prezes Zarządu DEKRA Polska.

Hosty Vee każdego dnia płynnie rozmawiają z tysiącami Polaków, realizując m.in. takie procesy jak: umawianie na badania czy wizyty lekarskie i przypominanie o nich, miękką windykację, zgłoszenia assistance oraz weryfikację zainteresowania usługami lub produktami. Firma współpracuje z klientami z sektorów ubezpieczeniowego, bankowego czy medycznego. Realizacja działań dla DEKRA oznacza dołączenie kolejnego rynku – TIC (badań, inspekcji i certyfikacji) – do portfolio Vee.

Obecnie spółka oferuje rozwiązania z zakresu automatyzacji contact center dla korporacji pod nazwą Vee Center. Jednak już niedługo ma wprowadzić na rynek „pudełkowe” rozwiązanie dla małych i średnich firm – Vee Host, czyli wirtualną recepcjonistkę. Jako pierwsze z serii będzie dostępne „pudełko” dla podmiotów medycznych, pozwalające na obsługę zarówno połączeń przychodzących, jak i wychodzących. Kolejne będą dedykowane m.in. zakładom fryzjerskim, kosmetycznym czy warsztatom samochodowym. Vee Host będzie oferować gotowe (commercial off-the-shelf) produkty, dostępne w modelu abonamentowym. Podstawowa wersja ma kosztować ok. 500 zł miesięcznie, a rozszerzona ok. 1 500 zł miesięcznie.

Wartość rynku, na którym działa Vee w bliskiej perspektywie będzie wynosić 6 mld USD. Spółka zakłada, że wprowadzenie na rynek Vee Host przełoży się na kapitalizację na poziomie 1 mld EUR przy miesięcznych przychodach ok. 6 mln EUR i zysku na poziomie niemal 2,5 mln EUR w perspektywie 2 lat.

Total
4
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

To ja, Twój asystent głosowy. Oto czym Cię wkrótce zaskoczę…

Asystenci głosowi w zaskakującym tempie zyskują na popularności. Jak wskazują statystyki, w samej Wielkiej Brytanii z inteligentnych rozwiązań głosowych korzystało w ubiegłym roku prawie 10 milionów osób. Technologia małymi krokami zdobywa także zaufanie polskich użytkowników. W ślad za zainteresowaniem konsumentów idą wysiłki firm, które chcą być postrzegane jako innowacyjne. Czym asystenci głosowi zaskoczą nas w najbliższej przyszłości?