DEKRA Polska wybrała hosty głosowe Vee

Spółka Vee rozpoczęła współpracę z DEKRA Polska, będącą częścią międzynarodowego koncernu DEKRA SE z siedzibą w Stuttgarcie, światowego lidera rynku TIC (badań, inspekcji i certyfikacji). Zadaniem hostów Vee jest znalezienie osób chętnych do udziału w akcji DEKRA, mającej na celu weryfikację jakości usług, oferowanych przez autoryzowane serwisy samochodowe.

W I połowie 2021 r. hosty Vee obsłużyły rekordową liczbę ponad 1,19 mln minut rozmów w ramach działań dla klientów globalnych oraz ogólnopolskich korporacji. Realizowane obecnie 3 duże projekty mogą nawet potroić wskaźnik MCP na przełomie roku. Rynkowa wartość spółki wynosi obecnie ponad 150 mln zł.

DEKRA Polska Sp. z o.o. jest częścią założonego w 1925 r. międzynarodowego koncernu DEKRA SE z siedzibą w Stuttgarcie – jednego z globalnych liderów rynku TIC (badań, inspekcji i certyfikacji), zatrudniającego blisko 44 tys. pracowników na świecie i osiągającego przychody w wysokości ponad 3 mld EUR.

W Polsce DEKRA działa od ponad 20 lat, realizując misję, której celem jest zapewnienie bezpieczeństwa na drodze, w pracy i domu. W ramach współpracy zadaniem hostów Vee jest znalezienie osób chętnych do udziału w akcji organizowanej przez DEKRA oraz weryfikacja parametrów ich pojazdów, takich jak: przebieg, marka czy rocznik.

Podjęcie współpracy z tak dużym podmiotem jest dla nas kolejnym potwierdzeniem, że inwestowanie w R&D przynosi wymierne rezultaty biznesowe. Dzięki wysokiej efektywności, zapewnianej przez hosty Vee, DEKRA Polska powierzyła nam realizację jednego ze swoich kluczowych projektów. W lipcu host Vee uzyskał pozytywną informację zwrotną od ponad 84% osób, a to dopiero początek. Wierzę, że obecnie prowadzona akcja jest tylko wstępem do długoterminowej współpracy naszych firm – mówi Dawid Wójcicki, CEO Vee.

Obecnie prowadzona akcja ma na celu weryfikację przyznanych przez DEKRA certyfikatów. Udział w niej może wziąć każdy posiadacz samochodu spełniającego określone wymogi (m.in. wiek auta nieprzekraczający 7 lat czy przebieg nie wyższy niż 180 tys. km).

Prowadzona przez nas akcja zwiększa bezpieczeństwo na drogach, a im więcej osób weźmie w niej udział, tym więcej punktów będziemy mogli sprawdzić. Automatyzacja telefonicznego kontaktu z właścicielami aut pozwoliła nam w krótkim czasie pozyskać dużą liczbę uczestników w lipcu host zakwalifikował niemal 23% rozmówców. Przy obecnej strukturze i obłożeniu naszego contact center[1] nie bylibyśmy w stanie osiągnąć takiego wyniku. Nie chcieliśmy też powierzać tego procesu firmie zewnętrznej, ponieważ wówczas nie mielibyśmy kontroli nad jakością kontaktu. Hosty Vee były zatem idealnym rozwiązaniem i jeśli projekt przyniesie zakładaną efektywność to z dużą pewnością będziemy chcieli rozszerzyć obszar naszej współpracy – mówi Mariusz Mankiewicz, Prezes Zarządu DEKRA Polska.

Hosty Vee każdego dnia płynnie rozmawiają z tysiącami Polaków, realizując m.in. takie procesy jak: umawianie na badania czy wizyty lekarskie i przypominanie o nich, miękką windykację, zgłoszenia assistance oraz weryfikację zainteresowania usługami lub produktami. Firma współpracuje z klientami z sektorów ubezpieczeniowego, bankowego czy medycznego. Realizacja działań dla DEKRA oznacza dołączenie kolejnego rynku – TIC (badań, inspekcji i certyfikacji) – do portfolio Vee.

Obecnie spółka oferuje rozwiązania z zakresu automatyzacji contact center dla korporacji pod nazwą Vee Center. Jednak już niedługo ma wprowadzić na rynek „pudełkowe” rozwiązanie dla małych i średnich firm – Vee Host, czyli wirtualną recepcjonistkę. Jako pierwsze z serii będzie dostępne „pudełko” dla podmiotów medycznych, pozwalające na obsługę zarówno połączeń przychodzących, jak i wychodzących. Kolejne będą dedykowane m.in. zakładom fryzjerskim, kosmetycznym czy warsztatom samochodowym. Vee Host będzie oferować gotowe (commercial off-the-shelf) produkty, dostępne w modelu abonamentowym. Podstawowa wersja ma kosztować ok. 500 zł miesięcznie, a rozszerzona ok. 1 500 zł miesięcznie.

Wartość rynku, na którym działa Vee w bliskiej perspektywie będzie wynosić 6 mld USD. Spółka zakłada, że wprowadzenie na rynek Vee Host przełoży się na kapitalizację na poziomie 1 mld EUR przy miesięcznych przychodach ok. 6 mln EUR i zysku na poziomie niemal 2,5 mln EUR w perspektywie 2 lat.

Słownik
1. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Total
5
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Voiceboty to nie ludzie, nie muszą brzmieć jak człowiek

Badanie przeprowadzone przez firmę Dechra potwierdziła to, co od dawna było wiadomo. Robot musi być robotem i nie musi udawać człowieka. 90 proc. badanych osób uważa, że robot powinien przedstawić się i nie ukrywać faktu, że jest wytworem technologii informatycznych. Wniosek z tego jest jeden – transparentne wdrożenie oraz jego wykorzystanie powinno być jednoznacznie oznaczane klientom. Mają oni wiedzieć, że po drugiej stronie słuchawki nie ma człowieka, a robot właśnie.