Emplocity pozyskało na rozwój 1,5 mln zł z emisji akcji serii B w ramach oferty publicznej

Emplocity S.A., zajmująca się automatyzacją procesów w biznesie z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, dzięki własnej platformie technologicznej i wykorzystaniem botów, zakończyła ofertę publiczną akcji serii B. W ramach emisji Spółka pozyskała 1,49 mln zł na rozwój technologii i produktów, w tym domenowych jak LexBot czy TherapistBot oraz ekspansję i skalowanie sprzedaży. Na przełomie roku Spółka chce złożyć wniosek o wprowadzenie akcji Emplocity na rynek NewConnect.

Oferta publiczna akcji serii B wystartowała 10 sierpnia br., w tym terminie Spółka rozpoczęła przyjmowanie zapisów na akcje w ramach pierwszej transzy, skierowanej do oznaczonych indywidualnie inwestorów. Pierwsza transza zakończyła się 23 sierpnia br. Natomiast od 24 sierpnia br. na platformie CrowdConnect.pl do 14 września trwała druga transza, skierowana do wszystkich zainteresowanych inwestorów.

Pozyskane środki z emisji będą bardzo dużym wsparciem dla osiągnięcia konkretnych celów jakie stawiamy przed sobą. Cieszymy się, że inwestorzy zaufali naszej strategii i naszej technologii, która nie ukrywajmy jest bardzo zaawansowana. Spółka już osiągnęła rentowność operacyjną, co stało się wcześniej niż zakładaliśmy. Ciężka praca naszego zespołu przełożyła się na wcześniejsze osiągnięcie tego celu. W okresie od stycznia do lipca 2021 r. wypracowaliśmy już 1,2 mln zł przychodów ze sprzedaży i 1,0 mln zł z grantów oraz 211 tys. zł EBITDA. Jesteśmy w trakcie realizacji kilku znaczących wdrożeń, dlatego oczekujemy dalszego wzrostu przychodów oraz w niedalekiej przyszłości osiągnięcia rentowności na poziomie zysku netto – powiedział Krzysztof Sobczak, współzałożyciel i CEO Emplocity SA.

Emplocity tworzy rozwiązania wspierające prowadzenie biznesu, oparte na sztucznej inteligencji. W swoich produktów wykorzystuje metody głębokiego uczenia maszynowego oraz przetwarzania języka naturalnego. Zastosowane algorytmy automatyzują procesy biznesowe klientów pomagając zaoszczędzić czas i pieniądze.

Prace nad projektami o charakterze strategicznym dla Emplocity będą zdynamizowane. Zgodnie z celami emisji rozszerzymy nasze portfolio produktowe. Wpłynie to na wzrost konkurencyjności rozwiązań Emplocity, a w niektórych przypadkach pozwoli nam osiągnąć znaczną przewagę nad bezpośrednią i dalszą konkurencją. Bardzo ważnym elementem jest także ekspansja i skalowanie sprzedaży poprzez zwiększenie zespołu konsultantów. Dzięki temu siła sprzedażowa Spółki znacznie się polepszy, co może przyłożyć się na znaczny wzrost przychodów. – przekazał Arkadiusz Talun, współzałożyciel i Członek Zarządu ds. Technologii Emplocity.

Autorska platforma Emplocity z wykorzystaniem rozwiązań sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, pozwala automatyzować wybrane procesy i dostarczać rozwiązania domenowe odpowiadające na konkretne potrzeby oraz wyzwania klientów. Rozwiązanie łączy funkcjonalność Wirtualnego Asystenta, który wchodzi w interakcję i udziela odpowiedzi w sposób naturalny, przypominający interakcję z drugim człowiekiem, a które konwertowane są na kod zrozumiały dla maszyny, oraz funkcjonalności platformy do automatyzacji procesów i wymiany wiedzy, która wykonuje określone działania w trybie 24/7.

Teraz po dopełnieniu wszystkich formalności z rejestracją emisją rozpoczniemy przygotowanie dokumentów do złożenia wniosku o wprowadzenie Emplocity na NewConnect. Wejście na giełdę będzie dopełnieniem całego procesu oraz sprostanie oczekiwaniom inwestorów, którzy wzięli udział w emisji. Będzie to również bardzo ważne z punktu widzenia rozpoznawalności Spółki na rynku i wśród inwestorów. – zakończył Krzysztof Sobczak.

Na przełomie IV kw. 2021 r. oraz I kw. 2022 r. planuje złożenie wniosku o wprowadzenie akcji do obrotu na rynku NewConnect.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Polska liderem regionu dla centrów usług wspólnych i kompetencji

Rynek centrów usług wspólnych to jeden z najszybciej rozwijających się sektorów nowoczesnego biznesu. Według raportu ABSL z br. w Polsce funkcjonuje 1078 centrów usług biznesowych, z czego zdecydowana większość (aż 748) to centra zagranicznych firm. Tylko w ciągu dwóch ostatnich lat przybyło ich prawie 200 a zatrudnienie wzrosło o 25 proc. Polska jest jednym z najczęściej wybieranych przez korporacje krajów - przykładem jest zlokalizowane w Polsce Centrum Finansowych Usług Wspólnych Schneider Electric, które staje się ważnym centrum usług finansowych na globalnej mapie firmy.