Vee znowu bije swój rekord

Spółka Vee, dostawca hostów i botów głosowych poinformowała, że odnotowała wzrost wskaźnika MPC (Minutes of Processed Conversations), która mierzy miesięczną liczbę minut realizowanych przez hosty głosowe na rzecz zleceniodawców.

W sierpniu było to 223 tys. minut. Oznacza to, że od lipca ilość minut wzrosła o 4 proc., a o aż 13 proc. od średniej za pierwszy kwartał tego roku. Jeśli trend utrzyma się, Vee pobije także swój dotychczasowy rekord kwartalny wynoszący jak – dotąd 198 tys. minut.

Jak komunikuje spółka, odnotowano wzrost ilości wykonywanych połączeń telefonicznych z wykorzystaniem hostów głosowych od 2 do nawet 74 proc. dla trwających już projektów z branży bankowej, ubezpieczeniowej i logistycznej.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Emplocity wdraża chatbota do komunikacji z kandydatami do pracy

Emplocity, spółka zajmująca się automatyzacją procesów w biznesie z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, zamierzająca w najbliższym czasie przeprowadzić ofertę akcji na platformie CrowdConnect.pl, opracowała chatbota Q&A w celu wsparcia bieżących rekrutacji oraz usprawnienia komunikacji z kandydatami.
Czytaj więcej

Sztuczna inteligencja wesprze pracę prawników

Emplocity, spółka zajmująca się automatyzacją procesów w biznesie z wykorzystaniem sztucznej inteligencji oraz zamierzająca w najbliższym czasie przeprowadzić ofertę akcji na platformie CrowdConnect.pl, rozpoczęła wspólnie z kancelarią Lex Secure - świadczącą usługi prawne za pośrednictwem infolinii 24h - realizację projektu stworzenia LexBota – bota prawniczego, który w sposób zautomatyzowany wesprze prawników w udzielaniu opinii prawnych dla klientów i przygotowaniu niezbędnej dokumentacji.
Czytaj więcej

Voicebot na infolinii mBanku

mBank wprowadza voicebota, Marka, który będzie odbierał połączenia na mLinii. Jego zadaniem jest pomoc w najczęstszych sprawach, z jakimi dzwonią klienci. Dzięki temu bank chce skrócić czas odbioru połączenia i przekierowania do właściwego konsultanta, który pomoże w bardziej skomplikowanych przypadkach.