W poniedziałek startuje Customer Care Festival 2021

Ponad 800 osób zarejestrowało się na tegoroczną edycję konferencji Customer Care Festival. To absolutny rekord. W ubiegłym roku zarejestrowanych było o ponad 250 uczestników mniej. Na pierwszej edycji festiwalu w 2019 roku, która organizowana jeszcze była w modelu stacjonarnym, obecnych było ponad 400 osób.

– Jak co roku, organizowana przez nas konferencja, spotyka się z dużym zainteresowaniem ze strony uczestników. – mówi Karol Bancerz, wydawca serwisu CCNEWS.pl, organizatora konferencji – Od samego początku przyjęliśmy model braku odpłatności za podstawowy wariant uczestnictwa. Wielu pracowników z różnych organizacji mają dość hermetyczną politykę uczestnictwa w wydarzeniach – szczególnie w okresie pandemii – więc wzorem ubiegłego roku, zdecydowaliśmy się na organizację wydarzenia on-line. Ma to na celu zapewnienie bezpieczeństwa wszystkim uczestnikom. Ale liczymy na to, że kolejna edycja będzie już stacjonarna, choć nie możemy wykluczyć na tym etapie wariantu hybrydowego konferencji.

Przez dwa kolejne dni uczestnicy będą mogli wysłuchać aż 36 godzin prelekcji, prezentacji i rozmów z praktykami i ekspertami rynkowymi z Polski, Austrii, Holandii, Armenii i Singapuru. Przygotowano także dwa równoległe do sesji głównych warsztatowe spotkania praktyków, które poprowadzą uznani eksperci. Wydarzeniu towarzyszyć będzie strefa Expo, gdzie partnerzy wydarzenia zaprezentują swoje rozwiązania. Nowoczesne rozwiązania technologiczne umożliwią przeprowadzanie indywidualnych i poufnych rozmów między wystawcami a uczestnikami wydarzenia.

– W tym roku zdecydowaliśmy się na zewnętrzną platformę konferencyjną dostarczaną nam przez naszego partnera, firmę Gridaly, która zapewnia nie tylko uczestnictwo w organizowanym przez nas wydarzeniu, ale także prowadzenie indywidualnych wideo-rozmów i czatów z pozostałymi uczestnikami wydarzenia – dodaje Karol Bancerz.

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *