SIP TRUNK jako kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne

SIP Trunk to usługa stanowiąca alternatywę dla tradycyjnych połączeń telefonicznych, daje możliwości nowoczesnej komunikacji. Należy do najbardziej opłacalnego rozwiązania dla firm, realizujących wiele rozmów telefonicznych. Sprawdzi się doskonale, jeśli Twoja firma ma zapotrzebowanie na polską numeracją komórkową oraz stacjonarną, lub zagraniczne numery do systemu call center.

SIP Trunk[3] w przeciwieństwie do tradycyjnych usług głosowych, pozwala na obsługę dowolnej liczby połączeń jednoczesnych bez znaczenia ilości osób pracujących w call center[1]. Jeden pracownik może odbierać połączenia kierowane na kilka numerów telefonicznych i do wielu konsultantów mogą być kierowane połączenia z jednego numeru telefonu. Liczba numerów jest tylko i wyłączenie wyborem biznesu, nie ma ograniczeń technicznych. Usługa SIP TRUNK jest dedykowana dla firm, które chcą uniknąć drogich połączeń, inwestycji w sprzęt, oraz sprawnie i szybko uruchomić usługę mogącą działać z dowolnego miejsca gdzie jest dostęp do Internetu.

Skorzystanie z usług operatora VoIP[4] to wiele korzyści dla firmy, która zyskuje korzystny cenowo, a przy tym wysoce funkcjonalny system połączeń głosowych. SIP Trunk posiada wiele zalet, dzięki którym jest to doskonały wybór dla firm o dużych wymaganiach względem telefonicznej obsługi klienta:

  • szybkie uruchomienie,
  • podłączenie usługi do dowolnego rozwiązania call center,
  • autoryzacja[2] poprzez adres IP, lub login i hasło,
  • nadanie numeru krajowego z dowolnej strefy numeracyjnej,
  • przeniesienia numerów od obecnego operatora telekomunikacyjnego,
  • przypisania numerów komórkowych,
  • nadania telefonicznych numerów zagranicznych,
  • wykonywanie tanich bardzo dobrej jakości połączeń telefonicznych,
  • szybkie zwiększenie liczby jednoczesnych połączeń dla usługi.

Przykładowo, gdy Twoja firma, chce rozpocząć działalność na rynku niemieckim – to nie oznacza od razu, że musisz budować odrębnego Call Center na terenie tego kraju. Wystarczy, ze swojemu pracownikowi dostarczysz numer niemiecki – za pomocą którego będzie mógł odbierać i wykonywać połączenia. Dzięki temu łatwiej dotrzesz do potencjalnych klientów, gdyż będzie się mógł prezentować numerem przypisanym do ich regionu, a numer z właściwego kraju uwiarygodni Cię w oczach potencjalnych klientów, dzięki czemu częściej wybiorą Ciebie jako dostawcę co w ostatnim czasie bardzo często jest realizowane w sklepach internetowych dedykowanych do zagranicznych rynków.

Przedsiębiorstwo decydujące się na wykorzystanie technologii VoIP zyskuje wiele korzyści, które będą odczuwalne zarówno w kwestii finansowej, jak i funkcjonalności telefonicznego systemu obsługi klienta. Dzięki tym zaletom jest to rozwiązanie bardziej opłacalne, niż w przypadku tradycyjnych rozwiązań telekomunikacyjnych.

Chcesz porozmawiać o usłudze SIP, VoIP lub poznać warunki cenowe usługi SIPTRUNK – wyślij wiadomość na adres: kontakt@plfon.pl  lub zadzwoń 222 610 610
Zachęcamy również do odwiedzania strony operatora: www.plfon.pl

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. autoryzacja. czynność polegająca na sprawdzeniu, czy osoba uwierzytelniona (patrz: autentykacja) ma prawo do korzystania z danego zasobu/bazy. Total 0…
3. SIP Trunk. to usługa, która umożliwia przesyłanie połączeń telefonicznych poprzez internetowy protokół komunikacyjny SIP (Session Initiation Protocol). SIP trunking jest…
4. VoIP. (inaczej Voice over Internet Protocol) to technologia umożliwiająca prowadzenie rozmów telefonicznych za pośrednictwem Internetu. W przeciwieństwie do tradycyjnych…
1 comments
  1. Do kompleksowości jeszcze daleko. Doceniam starania. Ale to jeszcze nie to.
    Nadal trzeba kleić usługi po kilku operatorach. Ale strat faktycznie jest szybki.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *