SIP Trunk[3] w przeciwieństwie do tradycyjnych usług głosowych, pozwala na obsługę dowolnej liczby połączeń jednoczesnych bez znaczenia ilości osób pracujących w call center[1]. Jeden pracownik może odbierać połączenia kierowane na kilka numerów telefonicznych i do wielu konsultantów mogą być kierowane połączenia z jednego numeru telefonu. Liczba numerów jest tylko i wyłączenie wyborem biznesu, nie ma ograniczeń technicznych. Usługa SIP TRUNK jest dedykowana dla firm, które chcą uniknąć drogich połączeń, inwestycji w sprzęt, oraz sprawnie i szybko uruchomić usługę mogącą działać z dowolnego miejsca gdzie jest dostęp do Internetu.
Skorzystanie z usług operatora VoIP[4] to wiele korzyści dla firmy, która zyskuje korzystny cenowo, a przy tym wysoce funkcjonalny system połączeń głosowych. SIP Trunk posiada wiele zalet, dzięki którym jest to doskonały wybór dla firm o dużych wymaganiach względem telefonicznej obsługi klienta:
- szybkie uruchomienie,
- podłączenie usługi do dowolnego rozwiązania call center,
- autoryzacja[2] poprzez adres IP, lub login i hasło,
- nadanie numeru krajowego z dowolnej strefy numeracyjnej,
- przeniesienia numerów od obecnego operatora telekomunikacyjnego,
- przypisania numerów komórkowych,
- nadania telefonicznych numerów zagranicznych,
- wykonywanie tanich bardzo dobrej jakości połączeń telefonicznych,
- szybkie zwiększenie liczby jednoczesnych połączeń dla usługi.
Przykładowo, gdy Twoja firma, chce rozpocząć działalność na rynku niemieckim – to nie oznacza od razu, że musisz budować odrębnego Call Center na terenie tego kraju. Wystarczy, ze swojemu pracownikowi dostarczysz numer niemiecki – za pomocą którego będzie mógł odbierać i wykonywać połączenia. Dzięki temu łatwiej dotrzesz do potencjalnych klientów, gdyż będzie się mógł prezentować numerem przypisanym do ich regionu, a numer z właściwego kraju uwiarygodni Cię w oczach potencjalnych klientów, dzięki czemu częściej wybiorą Ciebie jako dostawcę co w ostatnim czasie bardzo często jest realizowane w sklepach internetowych dedykowanych do zagranicznych rynków.
Przedsiębiorstwo decydujące się na wykorzystanie technologii VoIP zyskuje wiele korzyści, które będą odczuwalne zarówno w kwestii finansowej, jak i funkcjonalności telefonicznego systemu obsługi klienta. Dzięki tym zaletom jest to rozwiązanie bardziej opłacalne, niż w przypadku tradycyjnych rozwiązań telekomunikacyjnych.
Chcesz porozmawiać o usłudze SIP, VoIP lub poznać warunki cenowe usługi SIPTRUNK – wyślij wiadomość na adres: kontakt@plfon.pl lub zadzwoń 222 610 610
Zachęcamy również do odwiedzania strony operatora: www.plfon.pl
Do kompleksowości jeszcze daleko. Doceniam starania. Ale to jeszcze nie to.
Nadal trzeba kleić usługi po kilku operatorach. Ale strat faktycznie jest szybki.