Vee z automatyzacją obsługi w Grupie NEUCA

Vee, lider hostów głosowych w Polsce, podpisał umowę z Grupą NEUCA, jedną z największych firm medycznych w regionie CEE. Tym samym spółki Grupy Neuca zostały kolejnym klientem Vee z branży medycznej.



Jak zapewnia w rozmowie z CCNEWS.pl prezes zarządu VEE, Dawid Wójcicki doświadczenie zdobyte przy tej oraz wcześniejszych realizacjach, pozwoli na stworzenie pudełkowego rozwiązania Vee Host dla setek tysięcy małych podmiotów z tego sektora. Według informacji spółki kontrakt z NEUCA spowodował niewielkie opóźnienie w zaplanowanej na wrzesień prezentacji nowego rozwiązania Vee. Jednak – jak informuje prezes spółki – rozwiązanie dla branży medycznej pojawi się na rynku jako pierwsze z serii.

Rekordy Vee

W I połowie 2021 r. hosty Vee obsłużyły rekordowe 1,19 mln minut rozmów w ramach działań dla klientów globalnych, jak i ogólnopolskich korporacji, a obecnie realizowane duże projekty mogą nawet potroić wskaźnik MPC na przełomie roku. Rynkowa wartość spółki wynosi obecnie ponad 190 mln zł.

W zasięgu także przychodnie

Grupa NEUCA, wyceniana na giełdzie na 3,9 mld zł, jest największym dystrybutorem farmaceutyków do aptek w Polsce, liczącym się producentem leków, posiada największą niezależną sieć ośrodków badań klinicznych w Europie, rozwija także ogólnopolską sieć Przychodni Lekarskich Świat Zdrowia.  Zgodnie z umową, hosty głosowe Vee będą realizowały procesy dedykowane pacjentom jednej z kluczowych spółek z Grupy NEUCA – obsługując wybrane połączenia przychodzące i wychodzące.

– Wysoko cenimy sobie współpracę z takimi klientami jak Grupa NEUCA, którzy stawiają przede wszystkim na jakość dostarczanych rozwiązań oraz szeroko myślą o inteligentnej, ukierunkowanej na człowieka automatyzacji procesów obsługowych. Doświadczenie zdobyte przy tym projekcie i analiza schematów rozmów z pacjentami pozwolą nam stworzyć Vee Host dla branży medycznej, obsługujący więcej procesów niż wcześniej zakładaliśmy. W związku z tym faktem oraz intensywnym harmonogramem prac dla Grupy NEUCA zdecydowaliśmy się przesunąć premierę „pudełek”. Nie była to łatwa decyzja, jednak na nasz biznes zawsze patrzymy perspektywicznie i wiemy, że w tym ujęciu wprowadzenie bardziej kompleksowego produktu, ale w późniejszym terminie jest korzystnym rozwiązaniem dla nas oraz naszych przyszłych klientów – mówi Dawid Wójcicki, CEO Vee.

Co ciekawe, sama współpraca Vee z Grupą NEUCA rozpoczęła się w 2019 roku w obszarze farmaceutycznym – od automatyzacji telefonicznego zamawiania dokumentów przez apteki. To najprawdopodobniej dało impuls do głębszego zainteresowania się tematyką automatyzacji procesów, gdyż – jak dowiadujemy się z rynku dostawców voicebotów – Grupa dokonała dość szerokiego i głębokiego audytu rynku dostawców tego typu rozwiązań, zanim zdecydowała się na realizację projektu.

– Wierzymy, że obecnie realizowany projekt to początek wysoko wolumenowej współpracy z Grupą NEUCA, która przełoży się na wzrost przychodów, wskaźnika MPC i liczby osób, które będą miały okazję przekonać się do rozmów z naszym hostem – mówi Dawid Wójcicki, CEO Vee.

Hosty Vee już w 2016 r. rejestrowały na infolinii jednej z sieci przychodni medycznych zgłoszenia pacjentów w celu umówienia wizyt u konkretnych specjalistów, a także telefonicznie potwierdzały ustalone terminy badań mammograficznych lub proponowały ich zmianę. Od ponad roku dla innego klienta z branży medycznej realizują procesy potwierdzania wizyt m.in. na badaniach tomograficznych, endoskopowych czy rezonansie magnetycznym. Jest to szczególnie istotne, ponieważ bolączką branży medycznej jest fakt, że spora część klientów nie pamięta o umówionych wizytach,  to zaś powoduje dużą absencję pacjentów generując tym samym dla przychodni niepotrzebne koszty. Hosty Vee już od dłuższego czasu przeprowadzają również procesy umawiania wizyt stacjonarnych i teleporad dla branży assistance.

Nie tylko medycyna

Doświadczenie zdobyte przy realizacji tych projektów przyczyni się do powstania rozwiązania „pudełkowego” Vee Host, czyli wirtualnej recepcjonistki dla podmiotów medycznych. Ma ono wejść na rynek jako pierwsze z serii. Kolejne będą dedykowane m.in. zakładom fryzjerskim, kosmetycznym czy warsztatom samochodowym. Vee Host będzie oferować gotowe (commercial off-the-shelf) produkty, dostępne w modelu abonamentowym. Podstawowa wersja ma kosztować ok. 500 zł miesięcznie, a rozszerzona ok. 1 500 zł miesięcznie.

Jak łatwo się domyśleć, kolejna umowa podpisana przez Vee z dużym klientem, jakim jest Grupa NEUCA jest jednocześnie potwierdzeniem sprzyjającej koniunktury – automatyzacja procesów jest umacniającym się trendem obsługowym. Wartość rynku, na którym działa Vee, w bliskiej perspektywie wynosić będzie nawet 6 mld USD. Jak informowała sama spółka, wprowadzenie na rynek Vee Host najprawdopodobniej przełoży się na kapitalizację na poziomie 1 mld EUR przy miesięcznych przychodach ok. 6 mln EUR i zysku na poziomie niemal 2,5 mln EUR w perspektywie 2 lat.



Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Related Posts
Read More

Nowy produkt Voicetel: Maya

Po sukcesie Technologii Brilliance, automatycznej asystentki, która rozumie człowieka i jednocześnie zastępuje przestarzały i frustrujący dla rozmówców system IVR, przyszedł czas na odsłonę nowego produktu. Premiera została znacznie przyspieszona przez popyt, w postaci licznych zapytań, które trafiały do firmy, o możliwość wprowadzenia automatyzacji obsługi klienta, nie tylko telefonów przychodzących ale i również wychodzących . Maya™, bo tak nazywa się najnowszy produkt firmy Voicetel, zostanie wprowadzony do MULTI Agencji Finansowej.
Read More

Inteligentny chatbot dla Peugeot

Chatbot dedykowany modelowi Peugeot 308 jest pierwszym w Polsce botem w branży motoryzacyjnej. Wykorzystanie inteligentnego narzędzia ma na celu wsparcie długofalowych działań sprzedażowych Peugeot Polska przy użyciu kanału Facebook Messenger.
Read More

Edward z milionem na rozwój

Krakowski startup 2040.io pozyskał właśnie milion złotych na rozwój Edwarda – asystenta dla działów sprzedaży opartego o algorytmy sztucznej inteligencji. W projekt zainwestował YouNick Mint Venture Capital, a pozyskane środki pozwolą na przyspieszenie prac nad doskonaleniem aplikacji, która ma szansę zrewolucjonizować dotychczasowy system pracy managerów sprzedaży.