Ruszyła rekrutacja na IV edycję Studium Menedżera Contact Center

W czerwcu rozpoczęła się rekrutacja na IV edycję Studium Menedżer Contact Center. Studium to jedyny w Polsce, unikalny na skalę europejską program edukacyjny o randze akademickiej dedykowany team leaderom, kierownikom, supervisorom, specjalistom cc oraz osobom aspirującym do zarządzania całymi jednostkami zdalnej obsługi klienta i sprzedaży.

Studium nie jest jedynie zaawansowanym szkoleniem. To w rzeczywistości kompleksowy, wielowymiarowy i wielomiesięczny program rozwoju kompetencji. Jego absolwenci stają się skutecznymi menedżerami o wszechstronnej wiedzy i szerokich horyzontach. Program Studium oparty jest na metodyce nauczania Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. To właśnie na tej uczelni odbywają się zajęcia. Wykładowcy i organizatorzy studium dostosowali program nauczania do specyfiki branży. Obejmuje on wyłącznie kluczowe obszary wiedzy niezbędnej do sprawnego zarządzania najważniejszymi elementami takich jednostek.

Studium rozwija kluczowe kompetencje menedżera cc, w szczególności w zakresie zarządzania zespołem – motywowanie, skuteczna komunikacja czy choćby udzielanie informacji zwrotnej. W programie studiów przewidziano także rozwój innych kluczowych elementów contact center. Nie zabraknie więc zajęć i ćwiczeń na temat projektów, procesów czy rozwoju samej jakość). Zajęcia rozwijają postawy, którymi musi charakteryzować się współczesny menedżer (przywództwo, kreatywność, umiejętność prezentacji i wywierania wpływu, savoir vivre w biznesie).  Udział w Studium to okazja do wielomiesięcznej współpracy z wybitnymi wykładowcami praktykami zarządzania oraz ekspertami rynku cc, a także innymi uczestnikami kursu.

Studium to projekt, który zapewnia największy na rynku poziom branżowego networkingu i wymiany doświadczeń zawodowych.  Ukończenie Studium (egzamin pisemny) zapewnia uzyskanie certyfikatu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB –  jest to jedyny  na  rynku  certyfikat o randze akademickiej poświadczający uzyskanie ustandaryzowanych  kompetencji branżowych.

Rozpoczęcie IV edycji Studium nastąpi w październiku 2021 roku a program zakończy się w czerwcu 2022 roku – w tym czasie uczestnicy będą mieli okazje uczestniczyć w ponad 200 godzinach szkoleń i warsztatów prowadzonych przez kadrę akademicką Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz doświadczonych praktyków rynku zaproszonych do projektu przez SMB. Zjazdy odbywają się w weekendy raz lub dwa razy w miesiącu. 

Total
6
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy