Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

cold calling

to kontaktowanie się z osobami, zwykle za pomocą telefonu, które nie znają osoby dzwoniącej i nie spodziewają się takiego kontaktu. Jest to np. kontakt handlowca z potencjalnym klientem w celu zaproponowania produktu czy usługi.

Zoom za 14,7 mld dolarów przejmuje Five9

Firma Zoom Video Communications, właściciel popularnej platformy do wideokonferencji Zoom, ogłosiła przejęcie Five9, opartego na chmurze operatora call center. Wartość transakcji opiewa na kwotę 14,7 mld dolarów.

Zoom, dostawca rozwiązań do videokonferencji zamierza za 14,7 mld dolarów przejąć amerykańską firmę Five9. Przejmowana spółka to znany dostawca chmurowego rozwiązania do contact center (Contact Center as a Service – CCaaS).

Jak nieoficjalnie mówi się – nowe rozwiązanie ma poszerzyć możliwości Zoom Phone. Celem jest budowa wiodącej platformy zaangażowania klientów. Ma ona, jak przekonuje CEO Zooma Eric Yuan, zmienić sposób, w jaki firmy komunikują się ze swoimi klientami.

Five9 ma ponad 2 tys. klientów. Dostarczane przez nią CCaaS wyposażono w narzędzia analityczne, AI, automatyzację przepływu pracy.

Dzięki przejęciu Zoom wejdzie na warty – wg. różnych szacunków – ok. 24 mld dol. światowy rynek contact center. CEO Five9 Rowan Trollope zapewnia, że to perspektywniczny biznes.

– Firmy co roku wydają znaczne środki na swoje contact, ale wciąż mają trudności z zapewnieniem bezproblemowej obsługi swoich klientów — twierdzi CEO Five9 Rowan Trollope w oświadczeniu. Jak zapewnia, misją jego firmy jest rozwiązywanie tego problemu i efektywna komunikacja z klientami.

Na zakup muszą jeszcze zgodzić się udziałowcy. Finalizacja transakcji jest spodziewana w I poł. 2022 r. Aktualny CEO Five9 ma nadal kierować przejętym biznesem jako prezes Zoom.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Avaya jako Major Players w raporcie IDC MarketScape 2021

Avaya została zaliczona do Major Players (czołowych graczy) w raporcie firmy IDC MarketScape 2021 Worldwide Communications Platform as a Service Vendor Assessment. Firma zawdzięcza to swojej platformie Avaya OneCloud CPaaS, która umożliwia przedsiębiorstwom tworzenie i udostępnianie biznesowych rozwiązań komunikacyjnych zapewniających wysoką efektywność oraz wyjątkowe doświadczenia zarówno pracownikom, jak i klientom.
więcej

Sandberg Capital inwestuje w Daktela

Słowacka spółka private equity Sandberg Capital nabyła mniejszościowy udział czeskiego lidera na rynku rozwiązań technologicznych do komunikacji z klientami - Daktela. To druga znacząca inwestycja Sandberg Capital z nowo utworzonego funduszu, który został uruchomiony w styczniu br.