Czytelniejsze bilety PKP ułatwieniem dla klientów

PKP Intercity zaprezentowało nowy wzór biletu internetowego. Dzięki odświeżonej szacie graficznej stał się on bardziej czytelny zarówno dla pasażerów, jak i drużyn konduktorskich. Wyeksponowano na nim najważniejsze dane o podróży, dzięki czemu pasażer bez problemu odnajdzie najważniejsze informacje.

PKP Intercity uwzględniło sugestie klientów i przygotowało bilet, który w czytelny sposób przedstawia wszystkie informacje dotyczące podróży. Szata graficzna biletu została uproszczona – w nowym projekcie wprowadzono: podział na sekcje ze zgrupowanymi informacjami o podróży, pogrubione kluczowe dane dotyczące przejazdu, dzięki którym pasażer łatwiej znajdzie na stacji interesujący go pociąg, a także czytelną tabelę z godzinami odjazdu i przyjazdu. Na bilecie w miejscu kilku kodów QR, znalazł się teraz jeden, który sprawi, że szybciej i sprawniej zeskanuje go drużyna konduktorska. Co więcej ułożenie treści umożliwia nawet 3-krotne złożenie arkusza, nie powodując zagięcia kodu kontrolnego.

– Od lat podróżni coraz chętniej kupują bilety przez internet. Dlatego stale pracujemy nad rozwojem tego kanału sprzedaży, tak aby odpowiadał na ich potrzeby. Zależy nam na wprowadzaniu rozwiązań, które nie tylko ułatwią pasażerom podróż, ale będą też usprawnieniem pracy drużyn konduktorskich na pokładzie pociągu – podsumował Tomasz Gontarz, członek zarządu PKP Intercity S.A.

W kolejnym kroku spółka będzie zajmowała się ujednoliceniem graficznym biletów z terminali kasowych, konduktorskich i z biletomatów. Jednocześnie we współpracy z innymi przewoźnikami w ramach Międzynarodowego Związku Kolei (UIC), trwają również prace nad projektem uniwersalnego biletu dla krajów członkowskich UE.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Giganci (nie tylko) od słuchawek

Pierwsza polska firma call center powstała w 1995 roku – prawie 20 lat później niż na świecie. Ogromna dynamika rozwoju sprawiła jednak, że krajowe centra operacyjne dogoniły zachód. Dziś polskie przedsiębiorstwa call center to potężny sektor zaawansowany biznesowo i technologicznie świadczący usługi dla największych przedsiębiorstw i organizacji z całego świata. Obecnie rynek call center stanowi około 19% sektora outsourcingowego w Polsce.
więcej

ITMAGINATION ma prawie 100 mln przychodów, rośnie za granicą

W 2018 roku polska firma ITMAGINATION wypracowała 92 mln złotych przychodów, o niemal jedną piątą więcej niż rok wczesniej. Połowa biznesu firmy to projekty realizowane z klientami z zagranicy. Jak szacuje Daniel Arak, jeden z założycieli i Członek Zarządu ITMAGINATION, w tym roku udział ten może wzrosnąć nawet do 70 proc.