Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

cold calling

to kontaktowanie się z osobami, zwykle za pomocą telefonu, które nie znają osoby dzwoniącej i nie spodziewają się takiego kontaktu. Jest to np. kontakt handlowca z potencjalnym klientem w celu zaproponowania produktu czy usługi.

Czytelniejsze bilety PKP ułatwieniem dla klientów

PKP Intercity zaprezentowało nowy wzór biletu internetowego. Dzięki odświeżonej szacie graficznej stał się on bardziej czytelny zarówno dla pasażerów, jak i drużyn konduktorskich. Wyeksponowano na nim najważniejsze dane o podróży, dzięki czemu pasażer bez problemu odnajdzie najważniejsze informacje.

PKP Intercity uwzględniło sugestie klientów i przygotowało bilet, który w czytelny sposób przedstawia wszystkie informacje dotyczące podróży. Szata graficzna biletu została uproszczona – w nowym projekcie wprowadzono: podział na sekcje ze zgrupowanymi informacjami o podróży, pogrubione kluczowe dane dotyczące przejazdu, dzięki którym pasażer łatwiej znajdzie na stacji interesujący go pociąg, a także czytelną tabelę z godzinami odjazdu i przyjazdu. Na bilecie w miejscu kilku kodów QR, znalazł się teraz jeden, który sprawi, że szybciej i sprawniej zeskanuje go drużyna konduktorska. Co więcej ułożenie treści umożliwia nawet 3-krotne złożenie arkusza, nie powodując zagięcia kodu kontrolnego.

– Od lat podróżni coraz chętniej kupują bilety przez internet. Dlatego stale pracujemy nad rozwojem tego kanału sprzedaży, tak aby odpowiadał na ich potrzeby. Zależy nam na wprowadzaniu rozwiązań, które nie tylko ułatwią pasażerom podróż, ale będą też usprawnieniem pracy drużyn konduktorskich na pokładzie pociągu – podsumował Tomasz Gontarz, członek zarządu PKP Intercity S.A.

W kolejnym kroku spółka będzie zajmowała się ujednoliceniem graficznym biletów z terminali kasowych, konduktorskich i z biletomatów. Jednocześnie we współpracy z innymi przewoźnikami w ramach Międzynarodowego Związku Kolei (UIC), trwają również prace nad projektem uniwersalnego biletu dla krajów członkowskich UE.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Ruszyła rekrutacja na IV edycję Studium Menedżera Contact Center

W czerwcu rozpoczęła się rekrutacja na IV edycję Studium Menedżer Contact Center. Studium to jedyny w Polsce, unikalny na skalę europejską program edukacyjny o randze akademickiej dedykowany team leaderom, kierownikom, supervisorom, specjalistom cc oraz osobom aspirującym do zarządzania całymi jednostkami zdalnej obsługi klienta i sprzedaży.
więcej

Netia rozpoczyna współpracę z Zenifero

Zarząd spółki TenderHut S.A. poinformował o podpisaniu umowy między Zonifero S.A., spółką zależną należącą do Grupy a liderem rynku telekomunikacyjnego Netia S.A.. Współpraca będzie opierać się na modelu „white label”, czyli w tym przypadku na sprzedaży rozwiązań Zonifero w brandingu i pod marką partnera handlowego, spółki Netia.
więcej

Wizualizacje w umowach? Prawo ma być przejrzyste i pomagać

Design thinking, sztuczna inteligencja, badanie potrzeb i doświadczeń użytkowników mają zrewolucjonizować rynek prawniczy. Coraz więcej firm dąży do jak największego uproszczenia swoich działań prawnych. Również sądy szukają sposobów, żeby być miejscem bardziej przyjaznym i dostępnym dla petentów.
więcej

Sandberg Capital inwestuje w Daktela

Słowacka spółka private equity Sandberg Capital nabyła mniejszościowy udział czeskiego lidera na rynku rozwiązań technologicznych do komunikacji z klientami - Daktela. To druga znacząca inwestycja Sandberg Capital z nowo utworzonego funduszu, który został uruchomiony w styczniu br.