Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

cold calling

to kontaktowanie się z osobami, zwykle za pomocą telefonu, które nie znają osoby dzwoniącej i nie spodziewają się takiego kontaktu. Jest to np. kontakt handlowca z potencjalnym klientem w celu zaproponowania produktu czy usługi.

Vee opublikował wyniki MPC: wzrost 36% r/r

Vee S.A. (dawniej Voicetel Communications S.A.) opublikował swoje wyniki z działalności handlowej za czerwiec. Spółka odnotowała 36% wzrost w odniesieniu do wyników z II półrocza ub. roku i 5% wzrost ilości minut działania hostów głosowych w porównaniu z I kwartałem tego roku.

Zarówno wynik półroczny, jak i kwartalny są rekordowe w historii Spółki. Spółka zaznacza przy tym, że czerwcowy wskaźnik MPC został zrealizowany dzięki m.in. wzrostowi wolumenów procesowanych minut (od 1 do 90%) z trwających projektów dla m.in. firm z branż: finansowej, medycznej i bankowej – czytamy w komunikacie giełdowym spółki. O ile w I kwartale tego roku średnia MPC wynosiła 198 tys. min, tak II kwartał został ustanowiony ze średnią 201 tys. minut. Daje to wzrost na poziomie 3% MPC w odniesieniu kwartał do kwartału.

Spółka zrealizowała 603,1 tys. minut w II kwartale tego roku oraz rekordowe 1,19 mln minut połączeń głosowych w całym I półroczu tego roku.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Emplocity wdraża chatbota do komunikacji z kandydatami do pracy

Emplocity, spółka zajmująca się automatyzacją procesów w biznesie z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, zamierzająca w najbliższym czasie przeprowadzić ofertę akcji na platformie CrowdConnect.pl, opracowała chatbota Q&A w celu wsparcia bieżących rekrutacji oraz usprawnienia komunikacji z kandydatami.
więcej

Czy superkomputer powstrzyma seksizm w pozyskiwaniu klientów?

IBM wprowadził pakiet narzędzi i usług, które mają uprościć życie reklamodawcom i tym wszystkim, którzy pracują nad pozyskaniem klientów przy użyciu sztucznej inteligencji. Firma rozpoczęła też badania, które mają “nauczyć” sztuczną inteligencję wrażliwości na płeć czy rasę. Jednak bywa, że już dziś SI lepiej rozumie kwestie społeczne, a to człowiek burzy porządek.
więcej

Bot terapeutyczny od Emplocity zadba o psychikę młodych osób

Obawiający się tego, że boty nie mogą sprzedawać muszą zdać sobie sprawę, że oto powstał bot, który ma prowadzić terapię psychologiczną. Emplocity poinformowała, że w najbliższym czasie przeprowadzi ofertę akcji na platformie CrowdConnect.pl, wspólnie z Laboratorium Neuronauki Emocji i Centrum Transferu Wiedzy, będącymi częścią SWPS Uniwersytetu Humanistyczno-społecznego.