Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

cold calling

to kontaktowanie się z osobami, zwykle za pomocą telefonu, które nie znają osoby dzwoniącej i nie spodziewają się takiego kontaktu. Jest to np. kontakt handlowca z potencjalnym klientem w celu zaproponowania produktu czy usługi.

Rok czatbota Santi w Santander Bank Polska

Santander Bank Polska i Stanush Technologies dokładnie rok temu uruchomili na stronie internetowej i aplikacji mobilnej czatbota Santi. W ciągu roku bot odbył 122 148 rozmów z użytkownikami odpowiadając na 304 656 pytań. Gdyby przyjąć, że średnia rozmowa telefoniczna trwała 3 minuty, bank wprowadzając czatbota zaoszczędził ponad 6 tys. godzin rozmów swoich konsultantów.

Z badania przeprowadzonego przez Symetria UX wynika, że większość osób, które miały styczność z chatbotami, ma do nich pozytywny stosunek. 45 proc. respondentów wybiera rozmowę z botem, bo zależy im na natychmiastowym uzyskaniu odpowiedzi.

Jak informuje bank – jednorazowo czatbot prowadził nawet 15 rozmów z klientami.

Najczęstszymi tematami rozmów są kwestie związane z logowaniem do babkowości internetowej oraz mobilnej. Ale – jak to zwykle bywa w przypadku czatbotów – klienci pytali także o pogodę, zainteresowania i samopoczucie.

Santander Bank Polska systematycznie wprowadza udogodnienia w swojej bankowości internetowej i mobilnej, aby były one jak najbardziej użyteczne dla klientów. Dzięki dodatkowemu kanałowi i automatyzacji komunikacji bank zwiększa dostępność Contact Center, a tym samym skraca czas oczekiwania na załatwienie sprawy. Wirtualny asystent Santandera w czasie rzeczywistym potrafi udzielać odpowiedzi na zadane pytania, sugeruje optymalne rozwiązania i pomaga dotrzeć do konkretnych źródeł informacji.

Total
61
Shares
1 komentarz
  1. Santi – pamiętam jakie było moje zdziwienie jak z nim rozmawiałam, szybko skradł moje serce. Radzi sobie kiedy zadam proste pytania, rozmowa nawigowana poprzez kafelki daje pogląd o co można go zapytać. Z perspektywy roku zaczynam wymagać od niego nieco więcej np. Przełączenia do konsultanta z tematem wymagającym natychmiastowej interwencji,(nie wskazania ścieżki co ma wpływ na zwiększenie wysiłku Klienta w rozwiązanie jego sprawy). Trzymam kciuki bo potencjał jest ogromy. Sanit pozdrawiam – Twoja fanka:)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Emplocity wdraża chatbota do komunikacji z kandydatami do pracy

Emplocity, spółka zajmująca się automatyzacją procesów w biznesie z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, zamierzająca w najbliższym czasie przeprowadzić ofertę akcji na platformie CrowdConnect.pl, opracowała chatbota Q&A w celu wsparcia bieżących rekrutacji oraz usprawnienia komunikacji z kandydatami.
więcej

Czy superkomputer powstrzyma seksizm w pozyskiwaniu klientów?

IBM wprowadził pakiet narzędzi i usług, które mają uprościć życie reklamodawcom i tym wszystkim, którzy pracują nad pozyskaniem klientów przy użyciu sztucznej inteligencji. Firma rozpoczęła też badania, które mają “nauczyć” sztuczną inteligencję wrażliwości na płeć czy rasę. Jednak bywa, że już dziś SI lepiej rozumie kwestie społeczne, a to człowiek burzy porządek.
więcej

Bot terapeutyczny od Emplocity zadba o psychikę młodych osób

Obawiający się tego, że boty nie mogą sprzedawać muszą zdać sobie sprawę, że oto powstał bot, który ma prowadzić terapię psychologiczną. Emplocity poinformowała, że w najbliższym czasie przeprowadzi ofertę akcji na platformie CrowdConnect.pl, wspólnie z Laboratorium Neuronauki Emocji i Centrum Transferu Wiedzy, będącymi częścią SWPS Uniwersytetu Humanistyczno-społecznego.