Mariusz Ciepły, CEO LiveChat Software

Przychody LiveChat wzrosły wstępnie o 25,8% r/r

Jak informuje spółka LiveChat Software, jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży w okresie kwiecień – czerwiec 2021 (czyli I kwartał roku finansowego 2021/22) były wyższe o 25,8% r/r. Co prawda to szacunkowe dane firmy, ale końcowe dane mogą być równie obiecujące.

Jak informuje spółka, najważniejszymi trendami, które mogły wpłynąć na osiągnięty wynik są: wzrost wskaźnika ARPU[1] z głównego produktu – 11,2% w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego) oraz 33,1% ARPU z rozwiązania chatbot. Wzrosła też ilość płacących klientów. Z rozwiązania LiveChat korzysta ponad 33,3 tys. klientów, natomiast z czatbota prawie 2,1 tys. klientów.

Przychody wygenerowane przez ChatBot wzrosły o blisko 4,9% w stosunku do poprzedniego kwartału i o ponad 113% w stosunku do analogicznego okresu poprzedniego roku” – czytamy w komunikacie spółki.

Słownik
1. ARPU. (average revenue per unit) – wskaźnik określający średni przychód na jednostkę (np. na jednego klienta). Total 0 Shares…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *