Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

cold calling

to kontaktowanie się z osobami, zwykle za pomocą telefonu, które nie znają osoby dzwoniącej i nie spodziewają się takiego kontaktu. Jest to np. kontakt handlowca z potencjalnym klientem w celu zaproponowania produktu czy usługi.

Mamy to! Znamy najlepsze telemarketingowe projekty w Polsce!

Zmagania, a następnie wyniki w konkursie Telemarketer Roku i Złota Słuchawka od lat budzą olbrzymie emocje i uśmiech na twarzy wielu osób. Tak było również i dzisiaj. Oto nagrodzone i wyróżnione w konkursie Złota Słuchawka projekty. Gratulujemy!

Kategoria: Najlepszy zespół konsultantów contact center

  • Sekcja Contact Center M.3.3. Orange Polska 281
  • Zespół Obsługi Produktów Hipotecznych 5. Bank Millennium – Złota Słuchawka
  • PZU, Zespół Organizacji Pomocy Home&Elektronika CZK9 – wyróżnienie

Kategoria: Najlepszy zespół wspierający contact center

  • Zespół Rekrutacji i Szkoleń. PZU – Złota Słuchawka
  • Administratorzy Procesów i Kampanii. Bank Millennium
  • Sitel Learning & Development Team (L&D)

Kategoria: Najlepszy zespół wspierający obszar doskonalenia jakości contact center

  • Zespół Kontroli Jakości i Obsługi Reklamacji (PZU)
  • Dział Jakości Media System
  • Wydział Jakości Departamentu Bankowości Bezpośredniej. Bank Millennium – Złota Słuchawka

Kategoria: Najlepszy Team Menedżer contact center

  • Patryk Przywoźny. Bank Millennium – wyróżnienie
  • Joanna Wielgosz. Bank Millennium
  • Justyna Witkowska. Bank Millennium – Złota Słuchawka

Kategoria: Technologia wspierająca działalność cc

  • AI MML. Orange Polska – Złota Słuchawka
  • Wsparcie Transformacji Cyfrowej Banku Millennium poprzez Wdrożenie platformy Omnichannel Genesys – wyróżnienie

Kategoria:Wewnętrzne doskonalenie organizacji cc

  • MediaPortal – centrum dowodzenia zasobami Contact Center. Mediasystem – Złota Słuchawka
  • Level Up! – Mierzymy wysoko. BEST
  • Zwinne Contact Center. mBank – wyróżnienie

Kategoria: Doskonała komunikacja z klientami

  • EasyBanKing – czyli łatwe bankowanie. Bank Millennium – Złota Słuchawka
  • Close The Loop. Innogy Polska – wyróżnienie

Kategoria: Razem – projekty z wykorzystaniem outsourcing cc

Kategoria: Najlepszy program wspierający wizerunek pracy w cc

  • Zdrowe Podejście. PZU – wyróżnienie
  • Pasujesz do nas! mBank – Złota Słuchawka
  • DBB NEWS – komunikacja wewnętrzna i wizerunkowa. Bank Millennium

Kategoria: Zarządzanie kryzysem i zmianą w contact center w czasie pandemii Covid-19

  • Zarządzanie zmianą w czasie pandemii w Centrum Zdalnej Obsługi Klienta w PZU – Złota Słuchawka
  • BEST WOBEC COVID-19 – wyróżnienie
  • Contact Center mBanku w dobie pandemii
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy