Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

cold calling

to kontaktowanie się z osobami, zwykle za pomocą telefonu, które nie znają osoby dzwoniącej i nie spodziewają się takiego kontaktu. Jest to np. kontakt handlowca z potencjalnym klientem w celu zaproponowania produktu czy usługi.

Sitel otwiera oddział w Gdańsku

Na mapie miast, w których swój oddział ma Sitel właśnie pojawił się Gdańsk. Na początek pracę w oddziale znajdzie 85 pracowników, ale w ciągu najbliższych lat planuje się wzrost zatrudnienia do ponad 500.

Działająca od 35 lat grupa Sitel działa w obszarze outsourcingu obsługi klienta. Każdego dnia pracownicy tej firmy wykonują ponad 4,5 mln rozmów w ponad 50 językach. Sitel Group ma biuro rozwoju w Warszawie i zatrudnia 850 osób w Polsce. Kolejnym krokiem w rozwoju firmy będzie nowe biuro w Gdańsku.

– Widzimy, że języki obce stają się coraz ważniejsze. Ich znajomość od zawsze była paszportem do świata, dlatego wybraliśmy Trójmiasto. Aglomeracja z wieloma uczelniami i ponad 20 tys. absolwentów rocznie to dla nas ogromne możliwości. Zróżnicowana grupa potencjalnych pracowników zawsze była dla nas ważna, aby zaspokoić potrzeby naszych klientów – powiedziała Monika Röhr-Łukasik, dyrektor Sitel Polska.

Spółka zapowiedziała, że w pierwszej kolejności szuka osób ze znajomością języka angielskiego z podstawową wiedzą techniczną.

– Cieszymy się, że możemy otworzyć nasze nowe centrum kontaktu z klientami w Gdańsku. Dzięki sile, elastyczności, zespołowi z pasją i głębokiej wiedzy w zakresie strategii CX spodziewamy się szybkiego wzrostu w tym regionie. Trójmiasto to idealne miejsce do inwestowania i prowadzenia firmy, a także dalszego rozwoju naszej marki – podkreśla Christian Sajons, dyrektor zarządzający Sitel Group na Niemcy, Europę Wschodnią i kraje nordyckie.

Total
1
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Pierwszy miesiąc działania TPK i 6,5 tys. połączeń

6,5 tys. osób skorzystało jak dotąd z pomocy medycznej w ramach Teleplatformy Pierwszego Kontaktu. W ramach nowej usługi – infolinii NFZ, realizowanej przez spółki grupy kapitałowej Arteria S.A. obsłużono 120 osób w języku obcym, a 9 – przy wsparciu tłumacza migowego. Poinformowała w ubiegłym tygodniu rzecznik prasowa Narodowego Funduszu Zdrowia, Sylwia Wądrzyk.