Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

cold calling

to kontaktowanie się z osobami, zwykle za pomocą telefonu, które nie znają osoby dzwoniącej i nie spodziewają się takiego kontaktu. Jest to np. kontakt handlowca z potencjalnym klientem w celu zaproponowania produktu czy usługi.

Digital Now! Holding rusza z programem akceleracji dla start-upów za 2 mln zł

Startuje program akceleracji skierowany do polskich start-upów, tworzących rozwiązania dla branży e-commerce. Wybrane zespoły zyskają szansę na zdobycie pierwszego, przełomowego zlecenia. Organizator – Digital Now! Holding planuje w ciągu najbliższych dwóch lat przeznaczyć na ten cel 2 mln zł.

Zespoły, które pozytywnie przejdą proces rekrutacyjny, podejmą 3-miesięczną współpracę
z jednym z partnerów technologicznych. Zyskają w ten sposób szansę zaprezentowania swojego pomysłu szerszej publiczności i testowania go w warunkach biznesowych.

Nasz program obejmuje nie tylko akcelerację start-upów, ale również działania towarzyszące temu procesowi. Chcemy wspierać uczestników na wszystkich etapach nawiązanej współpracy i być dla nich swoistym mentorem. Otwarta przestrzeń do wymiany pomysłów i technologii, to najskuteczniejszy sposób na rozwój polskiego sektora e-commerce – powiedział Łukasz Nawrocki, CEO Digital Now! Holding.

Po upływie 3-miesięcznego okresu współpracy zespoły, które zrealizowały założenia programu, wezmą udział w „Demo day” organizowanym przez wchodzącą w skład holdingu Grupę iCEA. Najbardziej perspektywiczne rozwiązania zostaną zaprezentowane przed wybranymi inwestorami. Po zakończeniu programu zespoły w dalszym ciągu będą mogły korzystać ze wsparcia mentorskiego Digital Now! Holding.

Rozwój naszych międzynarodowych oddziałów nie przeszkadza nam aktywnie działać na rodzimym rynku i wspierać jego rozwój. Na realizację programu akceleracji zabezpieczyliśmy budżet 2 mln zł przewidziany na prowadzenie projektu przez najbliższe 2 lata. Korzystając z zasobów Grupy iCEA, jesteśmy w stanie zaoferować uczestnikom programu unikalną w skali rynku możliwość dotarcia z wypracowanymi przez nich rozwiązaniami do blisko 35 tys. potencjalnych klientów – dodał Łukasz Nawrocki.

Program akceleracji jest bezpośrednio związany ze strategią holdingu, która zakłada rozbudowę sieci partnerskiej w obszarach związanych z e-commerce oraz aktywne wspieranie budowy ekosystemu e-commerce w Polsce już na wczesnym etapie. Udział w programie w roli partnerów technologicznych potwierdzili: SpeedUp VC, YouNick Mint, SMS Api. Rekrutacja do udziału w programie rozpocznie się 21 czerwca i potrwa do 15 lipca.

Formularz rekrutacyjny oraz szczegółowe informacje dotyczące programu dostępne są na stronie internetowej: https://digitalnow-holding.com

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Cyfrowa transformacja branży finansowej i ubezpieczeniowej

Jak wynika z analiz Iron Mountain Polska, także polski biznes staje się coraz bardziej cyfrowy. Lockdown i praca zdalna w oczywisty sposób utrudniły bieżący dostęp do informacji przechowywanych na tradycyjnych nośnikach, a to znacząco przyspieszyło zmiany. Jak obecnie kształtuje się sytuacja wśród firm z sektora finansowego i ubezpieczeniowego, które ze względu na charakter swojej działalności generują największą liczbę dokumentów?
więcej

Czy superkomputer powstrzyma seksizm w pozyskiwaniu klientów?

IBM wprowadził pakiet narzędzi i usług, które mają uprościć życie reklamodawcom i tym wszystkim, którzy pracują nad pozyskaniem klientów przy użyciu sztucznej inteligencji. Firma rozpoczęła też badania, które mają “nauczyć” sztuczną inteligencję wrażliwości na płeć czy rasę. Jednak bywa, że już dziś SI lepiej rozumie kwestie społeczne, a to człowiek burzy porządek.
więcej

Sztuczna inteligencja pomaga w weryfikacji wieku internautów

W przestrzeni cyfrowej dzieci i nastolatki mają łatwy dostęp do treści z ograniczeniami wiekowymi. W efekcie to np. chłopcy w wieku 12–17 lat są największymi konsumentami pornografii w internecie, problemy z hazardem mają już 11-letnie dzieci, a weryfikację wieku na większości witryn łatwo jest obejść.