Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Scoring

Pojęcie wywodzi się z marketingu internetowego (a dokładnie z marketing automation) i oznacza automatyczne przypisywanie określonej wcześniej liczby punktów za każdą zarejestrowaną interakcję Użytkownika w serwisie internetowym, usłudze elektronicznej lub innym miejscu pozwalającym na monitorowanie użytkownika.

SI-Consulting inwestuje w inteligentnego asystenta dla działów sprzedaży

Mobilny asystent Edward, stworzony przez spółkę 2040, to rozwiązanie z pogranicza sztucznej inteligencji i automatyzacji procesów biznesowych. Na dalszy rozwój tej nowoczesnej technologii zdecydowała się spółka SI-Consulting.

Większość osób z działów sprzedaży chętnie pozbędzie się problemu raportowania i wprowadzania danych do CRM. Pozwoli się to skupić na głównym celu ich pracy – aktywnej sprzedaży. Każdy zyskuje własnego asystenta z intuicyjnym interfejsem i obsługą głosową, który zanotuje, przypomni o terminach i pomoże zaplanować dalsze kroki współpracy z danym klientem.

Technologiczna synergia

Po poznaniu konceptu działania platformy zaprojektowanej przez spółkę 2040 od razu wiedzieliśmy, że jest to właściwy kierunek dla nas – stwierdza Paweł Rytelewski, Wiceprezes Zarządu SI-Consultingz Grupy Impel – Obecnie rozwiązanie inteligentnego asystenta dedykowane jest działom sprzedaży w dużych firmach. W przyszłości chcemy także wspólnie je rozwijać, integrować z naszymi rozwiązaniami i korzystać w ramach własnej firmy – dodaje.

– Edward daje wiele gotowych modeli działania. Asystent prowadzi kontekstowo – wie z kim była prowadzona rozmowa, przekształci w tekst przedyktowaną notatkę, pomoże zaplanować kolejne kroki, zaimportuje do CRM i przypomni dalsze plany. A to tylko próbka możliwości. – – podkreśla Tomasz Wesołowski​, współtwórca rozwiązania i prezes zarządu spółki 2040.

Zaprojektowane scenariusze działania są różnorodne – od zwyczajnego wsparcia rozmów wraz z automatycznym raportowaniem do CRM, przez opiekę nad każdym leadem, aż po obsługę pytań zadawanych przez formularze, w oparciu o firmową bazę wiedzy i innych kontaktów przychodzących.

Korzyść dla całej organizacji

Możliwe, a w wielu przypadkach wręcz wskazane, jest dostosowanie do własnej struktury, procedur i sposobu działania firmy – zaznacza Wesołowski​.

Edward oszczędza czas poświęcony na raportowanie i manualne wprowadzanie danych. Po zoptymalizowaniu scenariuszy działania jesteśmy w stanie zaoszczędzić do kilkunastu godzin pracy w miesiącu na stanowiskach związanych ze sprzedażą.

Lepsza koordynacja działań handlowych i ich pełniejszy, aktualny obraz, a także gwarancja obsługi potencjalnego klienta zgodnie z założonym procesem to klucz do wyraźnej poprawy wyników sprzedażowych.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Branża cyfrowa: sektor nowych technologii staje się liderem zrównoważonego rozwoju w Polsce

Aby dokonała się ta trwała zmiana w podejściu do produktów i ekoprojektowania potrzebne są nie tylko ramy prawne, ale również poszerzanie świadomości społecznej i dodatkowe zachęty dla konsumentów, aby wybierali oni produkty trwalsze i przyjazne środowisku – wskazywał minister klimatu i środowiska Michał Kurtyka podczas konferencji Związku Cyfrowa Polska na temat zrównoważonego rozwoju, w której udział wzięli przedstawiciele polskiego sektora nowych technologii.
więcej

Startuje kolejna edycja „Deloitte Technology Fast 50 Central Europe”

Ruszyła rejestracja do tegorocznej 22. edycji „Deloitte Technology Fast 50 Central Europe”, rankingu najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie Środkowej. Promujący innowacyjność program, który skierowany jest zarówno do przedsiębiorstw o ugruntowanej pozycji na rynku, jak i tych, które działalność rozpoczęły stosunkowo niedawno, od ponad dwóch dekad organizuje firma doradcza Deloitte.