Teleplatforma Pierwszego Kontaktu wystartowała

Obsługiwana przez spółki zależne Arterii S.A.: Gallup Arteria Management oraz Trimtab Arteria Management Teleplatforma Pierwszego Kontaktu na zlecenie Narodowego Funduszu Zdrowia zainaugurowała swoją działalność.

Dzwoniąc pod jeden, ogólnokrajowy, bezpłatny numer telefonu 800 137 200 będzie można otrzymać niezbędną pomoc medyczną poza godzinami pracy lekarzy rodzinnych oraz w weekendy i święta. Z platformy mogą korzystać także osoby niesłyszące, a porady udzielane są w kilku językach: polskim, angielskim, ukraińskim oraz rosyjskim.

Każdy z nas potrzebował pomocy lekarskiej w nocy lub w dni wolne od pracy, gdy przychodnie podstawowej opieki zdrowotnej są nieczynne. Teraz otrzymanie takiej pomocy jest łatwiejsze niż dotychczas, dodatkowo bez wychodzenia z domu.

Udostępniona przez Narodowy Fundusz Zdrowia platforma jest miejscem pierwszego kontaktu dla pacjenta, w sytuacji nagłego zachorowania lub konieczności wystawienia np. e-recepty, gdy poradnie POZ już zakończyły pracę oraz w weekendy i święta. Porad medycznych udzielają profesjonalni medycy – pielęgniarki lub położne oraz lekarze. Aby uzyskać pomoc wystarczy mieć telefon i połączyć się z bezpłatnym numerem TPK.

Infolinia TPK działa od poniedziałku do piątku w godzinach 18:00 – 8:00 następnego dnia oraz w soboty, niedziele i inne dni ustawowo wolne od pracy w godzinach od 8:00 do 8:00 następnego dnia.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Firmy ubezpieczeniowe cyfryzują obsługę klienta

Ubezpieczyciele na coraz większą skalę wdrażają rozwiązania usprawniające proces obsługi klientów. Firmy z tego sektora inwestują nie tylko w nowe technologie, ale także w know how umożliwiające optymalizację działalności operacyjnej, m.in. w obszarze przepływu informacji.