Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

cold calling

to kontaktowanie się z osobami, zwykle za pomocą telefonu, które nie znają osoby dzwoniącej i nie spodziewają się takiego kontaktu. Jest to np. kontakt handlowca z potencjalnym klientem w celu zaproponowania produktu czy usługi.

Teleplatforma Pierwszego Kontaktu wystartowała

Obsługiwana przez spółki zależne Arterii S.A.: Gallup Arteria Management oraz Trimtab Arteria Management Teleplatforma Pierwszego Kontaktu na zlecenie Narodowego Funduszu Zdrowia zainaugurowała swoją działalność.

Dzwoniąc pod jeden, ogólnokrajowy, bezpłatny numer telefonu 800 137 200 będzie można otrzymać niezbędną pomoc medyczną poza godzinami pracy lekarzy rodzinnych oraz w weekendy i święta. Z platformy mogą korzystać także osoby niesłyszące, a porady udzielane są w kilku językach: polskim, angielskim, ukraińskim oraz rosyjskim.

Każdy z nas potrzebował pomocy lekarskiej w nocy lub w dni wolne od pracy, gdy przychodnie podstawowej opieki zdrowotnej są nieczynne. Teraz otrzymanie takiej pomocy jest łatwiejsze niż dotychczas, dodatkowo bez wychodzenia z domu.

Udostępniona przez Narodowy Fundusz Zdrowia platforma jest miejscem pierwszego kontaktu dla pacjenta, w sytuacji nagłego zachorowania lub konieczności wystawienia np. e-recepty, gdy poradnie POZ już zakończyły pracę oraz w weekendy i święta. Porad medycznych udzielają profesjonalni medycy – pielęgniarki lub położne oraz lekarze. Aby uzyskać pomoc wystarczy mieć telefon i połączyć się z bezpłatnym numerem TPK.

Infolinia TPK działa od poniedziałku do piątku w godzinach 18:00 – 8:00 następnego dnia oraz w soboty, niedziele i inne dni ustawowo wolne od pracy w godzinach od 8:00 do 8:00 następnego dnia.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Więcej urzędowych spraw przez internet

Rząd przyjął dzisiaj projekt nowelizacji ustawy o m.in. dowodach osobistych. Choć wydaje się to temat błachy, to otwiera nowe możliwości w załatwianiu spraw urzędowych w sposób prosty i intuicyjny zdalnie. Projekt trafił teraz do prac w Sejmie.
więcej

Administracja publiczna chce być cyfrowa

Coraz więcej instytucji sektora publicznego stawia na elektroniczne dokumenty i zdalną obsługę. Pomagają jej w tym wyspecjalizowane firmy. W 2020 r. ogłoszono kilkanaście przetargów na tego typu usługi. W tym roku tylko w pierwszych 6 miesiącach zorganizowano 18 dużych przetargów dla samorządów, instytucji kultury i innych podmiotów sektora budżetowego – wynika z półrocznego podsumowania firmy ArchiDoc.