Lux Med uruchomił contact center w Białymstoku

Grupa Lux Med poinformowała o uruchomieniu w Białymstoku ponad 100 stanowiskowego contact center. W nowej lokalizacji konsultanci będą odpowiedzialni za szereg procesów obsługi pacjentów grupy.

Nowe contact center[1] będzie obsługiwało główną infolinię grupy, zarówno dla pacjentów abonamentowych jak i FFS (fee for service – odpłatnych usług medycznych) praz prowadzić kampanie wychodzące zarówno sprzedażowe jak i dosprzedażowe.

Jak zapewnia spółka – rekrutacja pierwszych zespołów przebiegła bardzo sprawnie, a sam pracodawca postrzegany jest jako marka stabilna i wiarygodna, która dba o swoich pracowników.

– Projekt uruchomienia nowej lokalizacji Contact Center nie jest łatwym przedsięwzięciem. Wymaga dobrej współpracy osób z wielu zespołów – Inwestycji, Administracji, HR, IT, Obsługi Pacjenta i Sprzedaży – już na etapie planowania.  – mówi dla ccnews.pl Leszek Żebrowski, Dyrektor Contact Center i Telemedycyny Lux Med. – Aranżacja powierzchni musi być dobrze przemyślana, aby efektywnie wykorzystać każdy metr powierzchni, ale przede wszystkim zapewnić komfort pracownikom. Praca w CC ma swoją specyfikę i jej należy podporządkować rozkład pomieszczeń, instalacje, wyposażenie i dobór materiałów wykończeniowych. Komfortowo wyposażone strefy wypoczynkowe i socjalne, redukcja poziomu dźwięku na openspace i właściwie dobrana kolorystyka ułatwią szybką regenerację sił.

Nowa lokalizacja CC w Białymstoku będzie wspierać warszawskie lokalizacje w opiece nad Pacjentami. Dzięki temu, podniesione zostanie bezpieczeństwo operacji contact center i wzmocniona ciągłość obsługi Pacjentów. Dodatkowym atutem jest dostęp do pojemnego rynku pracy w mieście, będącym uznanym ośrodkiem akademickim (m.in. Uniwersytet Medyczny). LUX MED w Białymstoku posiada już trzy własne placówki ambulatoryjne, co dodatkowo tworzy naturalne synergie.

– CC Białystok jest dobrze przemyślaną, zaplanowaną i zrealizowaną powierzchnią, ale tak naprawdę o sukcesie decydują ludzie, którzy będą tworzyć nowy zespół. Tu również nie warto zostawiać miejsca przypadkowi. Odpowiednio wcześniej zaplanowana kampania employer branding, strategia rekrutacji dobrana pod zdefiniowany profil kandydata, określone założenia konwersji na poszczególnych etapach procesu, dają gwarancję zatrudnienia właściwych ludzi we właściwym czasie. Szkolenia i wdrożenie do pracy to początek najważniejszego etapu w uruchamianiu lokalizacji CC – budowaniu ducha zespołu opartego na wzajemnym zaufaniu, szacunku, życzliwości i otwartości na potrzeby innych. – dodaje Żebrowski z Lux Med.

Słownik
1. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *