Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

speaker recognition

(inaczej voiceprint) to biometryczna technika identyfikacji osoby poprzez analizę jej charakterystycznych cech głosu, takich jak ton, tempo, intonacja, dykcja, czy też inne właściwości akustyczne. Technologia ta działa na podobnej zasadzie jak odciski palców, czy DNA, pozwalając na stworzenie unikalnego profilu mówcy, który może być użyty do identyfikacji, weryfikacji lub autoryzacji danej osoby. Voiceprint stosowany jest między innymi w systemach bezpieczeństwa, bankowości elektronicznej, czy centach obsługi klienta, a także w wywiadzie i służbach specjalnych.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Genesys obsłuży nowe API Messengera w Instagramie

Firma Genesys poinformowała o wdrożeniu obsługi nowego Messenger API dla Instagramu. Dzięki temu interakcje dokonywane w tym medium społecznościowym mogą być kierowane do obsługi w aplikacji contact center Genesysa.

Instagram to coraz częściej wykorzystywane do komunikacji z klientami medium społecznościowe o zasięgu ponad 1 mld użytkowników. Zdaniem ekspertów aż 90% użytkowników śledzi przynajmniej 1 firmę, a połowa z nich jest zainteresowana kontaktem z ulubioną marką, szczególnie, gdy zobaczą jej reklamę na Instagramie. Mając aż takie możliwości docierania do nowych klientów firmy i ich marki coraz częściej uruchamiają obsługę klientów w tym właśnie kanale.

– Instagram jest jedną z najbardziej wpływowych platform społecznościowych, ale do tej pory marki nie były w stanie w pełni wykorzystać potencjału marketingowego platformy, ponieważ nie było łatwego sposobu na prywatne odpowiadanie na pytania i dostarczanie informacji na dużą skalę – mówi Barry O’Sullivan, wiceprezes wykonawczy i dyrektor generalny Genesys Digital & AI. – Dzięki interfejsowi Messenger API dla Instagrama możemy umożliwić markom głębsze zaangażowanie, aby wpłynąć na podróż konsumenta od odkrycia do zakupu, tworząc silniejsze relacje z klientami przy jednoczesnym zwiększeniu wartości wydatków marketingowych.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

SAP w GRUPIE IMPEL

Impel wybrał platformę Sybase Unwired Platform oraz rozwiązanie do zarządzania infrastrukturą mobilną Afaria, aby zbudować środowisko aplikacji mobilnych…
Czytaj więcej

Smart życie Polaków – z technologią na co dzień

Już 20 milionów Polaków ma stały dostęp do sieci – wynika z raportu McKinsey & Company. Jak pokazuje badanie, „cyfrowi Polacy” spędzają w niej średnio 6 godzin. Korzystamy z coraz większej liczby smart urządzeń – i chcemy więcej. Już 2 na 3 z nas oczekuje automatyki domowej w nowoczesnym mieszkaniu. Jak przedstawia się portret Polaka w e-świecie?