Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

tNPS

Transakcyjny Net Promoter Score (tNPS) mierzy postrzeganie przez klientów transakcji z firmą, na przykład zakupu online lub interakcji z obsługą klienta. Transakcyjny NPS mierzy więc poziom postrzegania przez klienta w punkcie (a nie w całym procesie obsługowym), jakim dochodzi o styczności klienta z firmą.

Genesys obsłuży nowe API Messengera w Instagramie

Firma Genesys poinformowała o wdrożeniu obsługi nowego Messenger API dla Instagramu. Dzięki temu interakcje dokonywane w tym medium społecznościowym mogą być kierowane do obsługi w aplikacji contact center Genesysa.

Instagram to coraz częściej wykorzystywane do komunikacji z klientami medium społecznościowe o zasięgu ponad 1 mld użytkowników. Zdaniem ekspertów aż 90% użytkowników śledzi przynajmniej 1 firmę, a połowa z nich jest zainteresowana kontaktem z ulubioną marką, szczególnie, gdy zobaczą jej reklamę na Instagramie. Mając aż takie możliwości docierania do nowych klientów firmy i ich marki coraz częściej uruchamiają obsługę klientów w tym właśnie kanale.

– Instagram jest jedną z najbardziej wpływowych platform społecznościowych, ale do tej pory marki nie były w stanie w pełni wykorzystać potencjału marketingowego platformy, ponieważ nie było łatwego sposobu na prywatne odpowiadanie na pytania i dostarczanie informacji na dużą skalę – mówi Barry O’Sullivan, wiceprezes wykonawczy i dyrektor generalny Genesys Digital & AI. – Dzięki interfejsowi Messenger API dla Instagrama możemy umożliwić markom głębsze zaangażowanie, aby wpłynąć na podróż konsumenta od odkrycia do zakupu, tworząc silniejsze relacje z klientami przy jednoczesnym zwiększeniu wartości wydatków marketingowych.

Total
1
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Bankowość idzie w parze z SMS-ami

Bankowość elektroniczna dla większości Polaków stała się codziennością. Coraz więcej osób realizuje płatności w internecie wykorzystując karty płatnicze. Z danych NBP wynika, że za ich pomocą w czwartym kwartale 2015 zrealizowano o 24 proc. więcej transakcji niż w poprzednim, a ponad 30 mln osób posiadało internetowy dostęp do swojego konta (Raport NetB@nk, ZBP). W jaki jeszcze sposób Polacy wykorzystują technologie do zarządzania finansami osobistymi?
Czytaj więcej

Inteligentne boty czy człowiek – kto wygra „laur konsumenta”?

Niemal 37% konsumentów uważa, że obsługa klienta powinna być realizowana przez realnych konsultantów a nie przez inteligentne systemy. Z jednej strony wyniki badania GetApp nie pozostawiają złudzeń, że w przypadku kontaktów na linii klient- firma wciąż liczą się relacje, z drugiej wizjonerzy z Doliny Krzemowej twierdzą, że w najbliższych latach, sztuczna inteligencja przejmie większość zadań związanych z obsługą klienta. Gdzie leży prawda? Jak zwykle pośrodku…