Genesys obsłuży nowe API Messengera w Instagramie

Firma Genesys poinformowała o wdrożeniu obsługi nowego Messenger API dla Instagramu. Dzięki temu interakcje dokonywane w tym medium społecznościowym mogą być kierowane do obsługi w aplikacji contact center Genesysa.

Instagram to coraz częściej wykorzystywane do komunikacji z klientami medium społecznościowe o zasięgu ponad 1 mld użytkowników. Zdaniem ekspertów aż 90% użytkowników śledzi przynajmniej 1 firmę, a połowa z nich jest zainteresowana kontaktem z ulubioną marką, szczególnie, gdy zobaczą jej reklamę na Instagramie. Mając aż takie możliwości docierania do nowych klientów firmy i ich marki coraz częściej uruchamiają obsługę klientów w tym właśnie kanale.

– Instagram jest jedną z najbardziej wpływowych platform społecznościowych, ale do tej pory marki nie były w stanie w pełni wykorzystać potencjału marketingowego platformy, ponieważ nie było łatwego sposobu na prywatne odpowiadanie na pytania i dostarczanie informacji na dużą skalę – mówi Barry O’Sullivan, wiceprezes wykonawczy i dyrektor generalny Genesys Digital & AI. – Dzięki interfejsowi Messenger API dla Instagrama możemy umożliwić markom głębsze zaangażowanie, aby wpłynąć na podróż konsumenta od odkrycia do zakupu, tworząc silniejsze relacje z klientami przy jednoczesnym zwiększeniu wartości wydatków marketingowych.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Branża cyfrowa: sektor nowych technologii staje się liderem zrównoważonego rozwoju w Polsce

Aby dokonała się ta trwała zmiana w podejściu do produktów i ekoprojektowania potrzebne są nie tylko ramy prawne, ale również poszerzanie świadomości społecznej i dodatkowe zachęty dla konsumentów, aby wybierali oni produkty trwalsze i przyjazne środowisku – wskazywał minister klimatu i środowiska Michał Kurtyka podczas konferencji Związku Cyfrowa Polska na temat zrównoważonego rozwoju, w której udział wzięli przedstawiciele polskiego sektora nowych technologii.
więcej

Startuje kolejna edycja „Deloitte Technology Fast 50 Central Europe”

Ruszyła rejestracja do tegorocznej 22. edycji „Deloitte Technology Fast 50 Central Europe”, rankingu najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie Środkowej. Promujący innowacyjność program, który skierowany jest zarówno do przedsiębiorstw o ugruntowanej pozycji na rynku, jak i tych, które działalność rozpoczęły stosunkowo niedawno, od ponad dwóch dekad organizuje firma doradcza Deloitte.