Morele.net z dedykowaną platformą B2B, która zadba o CX

Do grona klientów platformy e-commerce B2B Saly firmy Pure Interactive dołączyło Morele.net. To wynik przyjętej przez właściciela sklepu strategii rozwoju, która zakłada obsługę bardziej wymagającego klienta biznesowego.

Współpraca w zakresie implementacji oprogramowania zaczęła się w kwietniu 2020 roku. Prace wdrożeniowe zostały ukończone w kwietniu 2021 roku. Obecnie trwa okres stabilizacji i onboardingu po uruchomieniu platformy, określany również mianem hypercare. Umowa ma charakter abonamentowy (SaaS), a więc oprogramowanie będzie stale rozwijane przez zespół Pure Interactive.

– Naszym głównym celem było sprostanie wysokim wymaganiom naszego klienta, tak aby nowa platforma dedykowana sprzedaży B2B trzymała poziom zarówno pod względem funkcjonalności, jak i User Experience. – mówi dla ccnews.pl Anna Arak-Stachacz, CMO i Head of Client Relationship w Pure Interactive. – Obserwując rozwój rynku sprzedaży B2B, nasz klient postanowił rozszerzyć swoją działalność o kanał sprzedaży online do obsługi klientów biznesowych. Platforma e-commerce B2B w chmurze okazała się być optymalnym rozwiązaniem pod względem czasu wdrożenia i budżetu. Nasze doświadczenie we współpracy ze znanymi markami oraz dotychczasowe rozwiązania były głównymi czynnikami, które zaważyły na decyzji klienta o wyborze zupełnie nowego oprogramowania na rynku dostawców e-commerce B2B. – dodaje przedstawicielka Pure Interactive.

Jak podkreśla przedstawiciel morele.net, najważniejszym elementem wdrożenia była szybkość oraz możliwość stworzenia kompatybilnego ze środowiskiem zakupowym dla klientów B2C rozwiązania e-commerce.

– Dla nas bardzo ważne jest to, że gotowa platforma e-commerce B2B jest zgrana z kluczowym oprogramowaniem dla klientów B2C i zapewnia spójne, pozytywne Customer Experience. Możemy skutecznie obsługiwać klientów biznesowych dzięki dostępności funkcjonalności dedykowanych dla tego typu sprzedaży, np. możliwości definiowania indywidualnych cenników nie tylko dla pojedynczego klienta biznesowego, ale również dla całych grup klientów. – mówi Grzegorz Czernecki, Kierownik Działu Sprzedaży Projektowej B2B w Morele.net.

Jak podkreśla Anna Arak-Stachacz kluczowym aspektem zapewniającym pozytywne doświadczenia zakupowe klientów B2B jest dostęp do aktualnych danych.

– Integracja z najważniejszymi systemami firmy (m.in. systemem ERP – przyp. red.) umożliwia pracę na jednym strumieniu danych, aktualizowanych w czasie rzeczywistym. Dla klientów biznesowych zawsze prezentowane są aktualne informacje o produktach, stanach magazynowych, rozliczeniach i cennikach. Ponadto, klienci mają dostęp do wszystkich swoich zamówień i płatności niezależnie od ich źródła. Nie ma znaczenia czy zamówienie zostało złożone drogą mailową czy przez Saly. – dodaje Arak-Stachacz.


Wśród dodatkowych funkcjonalności oferowanych przez platformę są m.in. tworzenie dedykowanych, spersonalizowanych kolekcji produktów bezpośrednio w katalogu głównym w panelu klienta czy możliwość wprowadzania szybkich zamówień poprzez wgranie listy produktów w formacie CSV lub XLS. Platforma B2B Saly oparta jest o model SaaS i w związku z tym będzie ona stale rozwijana i aktualizowana. Jak zdradza przedstawicielka producenta firma aktualnie rozwija moduł Business Intelligence, który pozwoli na efektywną optymalizację działań sprzedażowych oraz monitorowanie wzrostów i spadków kluczowych wskaźników sprzedażowych.

Total
12
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Infolinia Samsung przez całą dobę

Firma Samsung rozwija swoje Centrum Obsługi Klienta. Teraz ze wsparcia można skorzystać przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Kontakt możliwy jest poprzez infolinię, wiadomość e-mail lub czat.